شناسهٔ خبر: 172674 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

جبران عقب‌ماندگی‌های دولت روحانی نیازمند کار شبانه‌روزی است

حسین جلالی عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در صورتی که دولتمردان به صورت مضاعف، شبانه‌روزی و جهادی تلاش کنند، می‌توانیم عقب‌ماندگی‌ها و ضعف‌های دولت گذشته را جبران کنیم.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام حسین جلالی درباره اولویت‌های اصلی دولت سیزدهم، اظهار داشت: اولویت اصلی کشور رفع مشکلات معیشتی مردم، مقابله با گرانی، افزایش اشتغال، کنترل تورم و افزایش ارزش پول ملی است.

وی بیان کرد: باید در وهله اول مشکلات اقتصادی مردم حل و فصل شود و مردم به دولت جدید امیدوار هستند و معتقدند که این دولت توان پاسخگویی به مشکلات آنان را دارد.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمی‌توان گفت همه وزرای جدید افرادی با توانمندی فوق‌العاده هستند، اما رئیس‌جمهور که سکاندار این دولت است، فردی مردمی و جهادی است و توان آن را دارد که کشور را رو به جلو ببرد.

جلالی تاکید کرد: مسئله مهم دیگر آن است که دولتمردان باید در میان مردم باشند، سفرهای استانی خود را افزایش دهند و از نزدیک ببینند مردم چه مشکلاتی دارند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردمی بودن دولتمردان اهمیت زیادی دارد، گفت: مسئله مهم دیگر این است که دولتمردان باید افرادی پرتلاش باشند و توجه کنند که کشور الان در وضعیت بحرانی و اضطراری قرار دارد و باید به صورت جهادی کار کند.

نماینده مردم رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که دولتمردان به صورت مضاعف، شبانه‌روزی و جهادی تلاش کنند، می‌توانیم عقب‌ماندگی‌ها و ضعف‌های دولت گذشته را جبران کنیم.

نظر شما