شناسهٔ خبر: 172641 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

دولت به جلب اعتماد مردم نیاز دارد/ مسئولان خود را خادم ملت بدانند

احسان ارکانی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: باید نگاه بالا به پایین مسئولان در سال‌های قبل اصلاح شود و مسئولان خود را نوکر و خادم مردم بدانند و در عمل ثابت کنند که شأنی به جز نوکری مردم ندارند.

به گزارش «نماینده» احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیات دولت با ایشان مبنی بر تعیین روزشمار برای انجام کارهای اجرایی و اقدامات دولت گفت: تعیین روزشمار در بحث اجرای پروژه‌ها و اقدامات در دستورکار دولت موجب شفافیت در این حوزه می‌شود.

وی افزود: امروز دولت به جلب اعتماد مردم نیاز دارد و باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گیرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: همچنین باید نگاه بالا به پایین مسئولان به مردم که در سال‌های قبل متأسفانه به عنوان یک نگاه غلط جا افتاده بود، اصلاح شده و مسئولان خود را خادم ملت بدانند.

ارکانی خاطرنشان کرد: مسئولان اجرایی باید بدانند و این را در عمل نیز ثابت کنند که در مقابل مردم شأنی جز نوکری و خادم بودن ندارند و یک مسئول خادم مردم است نه رئیس مردم.

وی افزود: در بحث بهبود وضعیت اقتصادی در کشور باید بدانیم که دوای درد اقتصاد ما نه در خارج بلکه در داخل کشور است و ما باید در داخل کمر همت را ببندیم و برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور ضمن حمایت از تولید نسبت به رفع موانع آن اقدام کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: علاوه بر این اصلاح سیستم مالیاتی، بانکی، گمرکی و... در بحث بهبود وضعیت اقتصادی کشور باید در دستورکار قرار گیرد.

ارکانی خاطرنشان کرد: دولت آقای روحانی تمام تخم مرغ‌های خود را در سبد مذاکره و برجام ریخت که این اقدام دولت قبل نتیجه‌ای جز تورم ۵۰ درصدی و دلار ۲۸ هزار تومانی نداشت.

نظر شما