شناسهٔ خبر: 172598 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

آمادگی مجلس برای همراهی دولت جهت اتخاذ شرایط جنگی اقتصادی

پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مجلس در راه پیشبرد اهداف مهم اقتصادی کشور و ارائه راهکار های مناسبِ اقتصادی جهت بهبود معیشت مردم برای همراهی دولت آمادگی کامل دارد.

به گزارش «نماینده» محمدرضاپورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با صدور پیامی انتصاب محسن رضایی میرقائد به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور را به وی  تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محسن رضایی میرقائد

انتصاب جنابعالی را به سمت معاون اقتصادی رئیس جمهور و دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوارا تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال موفقیت روز افزون برای جنابعالی  مسلت ‌دارم.

بدون تردید سوابق درخشان جنابعالی در فرماندهی دوران دفاع مقدس ونیز با اشراف کاملی که از اوضاع کشور در سالهای پس از جنگ در مجمع تشخیص مصلحت نظام در عرصه های مهم  اقتصادی  و اجتماعی و امنیتی داشته اید پشتوانه ای قوی و موثر در فائق آمدن بر مشکلات خواهد بود.

اینجانب ضمن تبریک انتخاب جنابعالی از سوی رئیس جمهور محترم حضرت آیت ا... رئیسی، اعلام میدارم مجلس شورای اسلامی و کمیسیون اقتصادی مجلس در راه پیشبرد اهداف مهم اقتصادی نظام مقدس جمهوری اسلامی  و ارائه راهکار های مناسبِ اقتصادی جهت بهبود معیشت مردم و ایجاد زمینه ی مناسب برای فراهم شدن تحول در رشد اقتصادی کشور این آمادگی را دارد تا  در کنار هم و با گرفتن آرایش جنگ اقتصادی، به فضل الهی بتوانیم  مشکلات اقتصادی کشور را حل نماییم.

نظرات مخاطبان 0 1

  • ۱۴۰۰-۰۶-۰۷ ۱۱:۴۱ 0 0

    قیمت  ذلار به قول  اقای راغفر باید  ولو دستوری پایین بیاید
                                

نظر شما