شناسهٔ خبر: 172567 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قادری:

برای رفع مشکلات مردم به دولت کمک می‌کنیم

جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: برای حل مشکلات مردم و در جهت تقویت دولت برای رفع مشکلات معیشتی دولت را یاری خواهیم کرد.

به گزارش «نماینده» جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات معیشتی مردم و رفع مشکل بیکاری و تورم و... دولت را یاری می‌کنیم تا نسبت به رفع دغدغه‌های مردم در این حوزه‌ها اقدام کند.

وی افزود: ما در مجلس ضمن رعایت شأن مجلس و رعایت اصل تفکیک و استقلال قوا از یکدیگر با هدف رفع مشکلات مردم به دولت در چارچوب قانون کمک خواهیم کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: ما به وظایف تقنینی و نظارتی خود در مجلس کاملا پایبندیم و از این مسأله چشم‌پوشی نخواهیم کرد و در کنار انجام وظایف خود سعی‌مان بر کمک به قوه مجریه است.

قادری خاطرنشان کرد: هدف ما از نظارت مانع‌تراشی بر سر راه دولت و گذاشتن چوب لای چرخ قوه مجریه نیست، بلکه همین نظارت هم با هدف رفع موانع و تسهیل در اجرای امور خواهد بود.

وی افزود: ما در مسیر انجام وظیفه نظارتی خود از هیچ یک از حقوق مردم چشم پوشی نخواهیم کرد و همیشه تلاشمان بر این خواهد بود که رفع مشکلات مردم در امر قانون‌گذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون در اولویت باشد.

نظر شما