شناسهٔ خبر: 172562 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

قوه قضاییه قاطعانه و منصفانه موضوع زندان اوین را پیگیری کند

گودرزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: قوه قضاییه باید قاطعانه، منصفانه و در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع زندان اوین را مورد رسیدگی قرار دهد و در اسرع وقت گزارش آن را به مردم ارائه کند.

به گزارش «نماینده» عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار برخی تصاویر از زندان اوین گفت: قوه قضاییه باید قاطعانه، منصفانه و به موقع و با سرعت عمل بالا و دقیق بررسی‌های لازم را راجع به این موضوع انجام دهد.

وی افزود: اقدامات قانونی و برخورد لازم توسط قوه قضاییه باید با مقصران و مسببان این رفتارهای زشت صورت گیرد و هرکس به هر میزان که سهم تقصیر دارد باید توسط قوه قضاییه مورد موأخذه قرار گیرد و گزارش اقدامات از سوی قوه قضاییه به مردم ارائه شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: شایسته نیست خدمات و زحمات دستگاه قضایی که مرجع و پناه مردم است و عموماً‌ با احساس مسئولیت و دلسوزی در جهت دادخواهی مردم تلاش و حرکت می‌کنند تحت‌الشعاع و قربانی رفتار ناشایست یک  اقلیت قرار گیرد.

گودرزی خاطرنشان کرد: قطعاً مجلس نیز نسبت به اینگونه مسائل بی‌تفاوت نخواهد بود و البته مدیران ارشد قوه قضاییه و در رأس شخص آقای اژه‌ای با اهتمام خاص این موضوع را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری خواهند کرد.

وی افزود: موکداً عرض می‌کنم در کنار ورود سریع قوه قضاییه به موضوع زندان اوین ضرورت دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز نتیجه کار به مردم اعلام شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت:  قطعاً مردم ایران اجازه نخواهند داد بیگانگانی که خود ناقض اصلی حقوق بشر و تضییع حقوق ملت ایران هستند از اینگونه موارد سواستفاده کنند.

نظر شما