شناسهٔ خبر: 172538 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

از آخرین وضعیت جسمانی مهدی چمران تا احتمال اعزام نیروهای خدماتی شهرداری به عراق

سروری نایب رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره صحن امروز شورا ارائه داد و گفت: در صورت موافقت ستاد مقابله با کرونا برخی از نیروهای خدماتی شهرداری جهت برگزاری مراسم اربعین به عراق اعزام می‌شوند.

به گزارش «نماینده» پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران،‌اظهار داشت: امروز آخرین گزارش معاونان شهرداری تهران در دوره گذشته در صحن شورا انجام گرفت و سه دستور نیز با پیشنهاد نمایندگان پس از انتخاب کمیسیون‌ها در جلسات بعدی در شورا تعیین تکلیف می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد وضعیت جسمانی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت:‌ مورد خاصی نبوده در جلسه گذشته کسالتی برای ایشان عارض شد که تمایل داشتند در منزل استراحت کنند اما کادر پزشکی درخواست کردند چکاپی در بیمارستان داشته باشند که امروز پس از انجام معاینات و چکاپ به منزل می‌روند.

 نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه به احتمال اعزام نیروهای خدمات شهری به عراق جهت مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه انجام واکسیناسیون برنامه‌ریزی شده ان‌شاءالله صورت محدود با هماهنگی دولت عراق اعزام نیروهای خدماتی به اربعین را خواهیم داشت. 

سروری در پاسخ به این پرسش که آیا با توجه به پیک کرونا و وضعیت بحرانی این بیماری در کشور اعزام نیروهای خدماتی ضرورت دارد،‌گفت: قطعا ای مسأله با نظر ستاد مقابله با کرونا انجام می‌شود و هر چه ستاد اعلام کند ما آن را عمل خواهیم کرد.

وی همچنین درباره دلایل تأخیر در انتخاب کمیسیون‌های تخصصی شهرداری گفت: ترکیب‌بندی احتمالی از سوی مهدی چمران ارائه شده و با توجه به کسالت پیش آمده برای ایشان ترجیح دادیم تا مدت زمانی صبر کنیم و در جلسه بعدی این موضوع مشخص شود.

نظر شما