شناسهٔ خبر: 172511 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

رشیدی کوچی:

کابینه توانمندی به مجلس معرفی شد

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی گفت: قاطبه کابینه پیشنهادی دولت افرادی توانمند هستند و این امید وجود دارد که بتوانیم با وجود آنان شاهد تغییر و تحولات خوبی در کشور باشیم.

به گزارش «نماینده» جلال رشیدی کوچی در ارزیابی خود از کابینه پیشنهادی رئیس جمهور،گفت: نظر اغلب نمایندگان این است که سه یا چهار نفر از وزرای پیشنهادی دولت بعید است که بتوانند از مجلس رأی اعتماد بگیرند و انتظار ما این بود که در این شرایط حساس کشور، افراد توانمندتری برای این وزارتخانه‌ها به مجلس معرفی می‌شدند.

وی افزود: به اعتقاد بنده حمیدرضا سجادی، گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان برای آنکه بتواند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد، کار خیلی سختی دارد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ارزیابی خود از گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی، گفت: رستم قاسمی قطعا یکی از ستون‌های اصلی کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور است و به اعتقاد بنده وی قطعا می‌تواند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد.

رشیدی کوچکی تصریح کرد: قاطبه کابینه پیشنهادی دولت افرادی توانمند هستند و این امید وجود دارد که بتوانیم با وجود آنان شاهد تغییر و تحولات خوبی در کشور باشیم و بسیاری از مشکلات نیز مرتفع شود.

وی تاکید کرد: اکثریت افرادی که برای کابینه سیزدهم معرفی شده‌اند، توانمند هستند. برای مثال وزارت امور اقتصادی و دارایی یک وزارتخانه زیربنایی است که خط‌مشی‌ها را مشخص می‌کند و سید احسان خاندوزی یکی از افرادی است که در این زمینه بسیار توانمند، متخصص و باتجربه است.

نظر شما