شناسهٔ خبر: 172500 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

خدابخشی تشریح کرد؛

جزئیات حضور وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی در کمیسیون برنامه و بودجه

محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و ضمن تشریح برنامه‌های خود به سوالات نمایندگان پاسخ داد.

به گزارش «نماینده» محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه این کمیسیون گفت: عزت‌الله ضرغامی در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و در خصوص برنامه‌ها و رویکردهای خود مطالبی را مطرح و به سوالات و دغدغه‌های نمایندگان پاسخ داد. 

وی ادامه داد: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن یادآوری اهمیت این کمیسیون در حمایت از اهداف این وزارتخانه اعلام کرد؛ از تمام ظرفیت ها و فرصت ها باید برای توسعه حوزه گردشگری و ایجاد منابع درآمدی پایدار در شرایط کنونی استفاده کرد.

خدابخشی تصریح کرد: ضرغامی بر داشتن نگاه تحول‌گرایانه در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع و گردشگری تاکید و بیان کرد؛ یکی از  مزیت‌های  نسبی ما مذهبی بودن مردم است و گردشگری حلال امروز در دنیا بسیار مورد توجه قرار گرفته و باید از این ظرفیت به خوبی و در جهت منافع کشور و مردم استفاده کرد. همچنین وی توجه به گردشگری داخلی و استفاده مناسب از ظرفیت وزارتخانه میراث فرهنگی در صدور مجوزها را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: نمایندگان نیز در این نشست با اشاره به اینکه گردشگری پیشانی اقتصاد کشور و معیار سنجش امنیت است، خواستار برنامه‌ریزی مناسب این وزیر پیشنهادی در این زمینه شدند.

نظر شما