شناسهٔ خبر: 172442 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

خدابخشی تشریح کرد؛

جزئیات حضور وزیر پیشنهادی نیرو در کمیسیون برنامه؛ از احداث نیروگاه تا رفع مشکل تامین آب

کمیسیون برنامه و بودجه نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، نشست امروز این کمیسیون را با حضور وزیر پیشنهادی نیرو تشریح کرد.

به گزراش «نماینده» محمد خدابخشی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به حضور محرابیان وزیر پیشنهادی نیرو در نشست امروز ظهر این کمیسیون گفت: محرابیان در ابتدای جلسه ضمن تشریح برنامه‌های کاری خود اعلام کرد، قطعی‌های مکرر برق طی ماه های اخیر و تنش آبی موجود در حدود ۳۰۰ شهر و مشکلات حوزه تامین آب شرب ناشی از سرعت کُند اجرای پروژه‌هاست و  تکمیل پروژه های نیمه تمام و ضروری را به صورت جدی دنبال خواهد کرد.

وی ادامه داد: محرابیان بر احداث نیروگاه ها به ویژه با استفاده از کمک صنایع و بخش خصوصی تاکید کرد و گفت؛ ساخت این نیروگاه‌ها در شرایط کنونی یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است. 

خدابخشی تصریح کرد: اعضای کمیسیون نیز در ادامه نشست به طرح مطالبات مردمی و دغداغه‌های آنها پرداخته و بر افزایش سرعت اجرای پروژه ها، بکارگیری بخش خصوصی و تسهیل سرمایه‌گذاری، ضرورت تامین منابع مالی نیروگاه‌ها و استفاده از ظرفیت بانک ها و فاینانس تاکید کردند.

 نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: نگاه نمایندگان با توجه به سوابق و تجربیات وزیر پیشنهادی نیرو در سطح کلان و مدیریت ۹۰۰ پروژه بزرگ در  مجموعه مهر ماندگار و برنامه‌های کاری وی برای آینده در مجموع مثبت بود.

نظر شما