شناسهٔ خبر: 172388 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس:

نتیجه نگاه دولت‌های بعد از جنگ به حوزه آموزش، شکاف آموزشی و بی‌عدالتی بوده است

احمد نادری نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به شروع روند بررسی صلاحیت وزرا در کمیسیون‌های تخصصی مجلس، تصریح کرد: ریل گذاری غلط در نگاه به علم‌آموزی در طی سالیان گذشته باعث شکاف آموزشی و بی‌عدالتی شده این نگاه باید در حوزه آموزش تغییر کند؛ مجلس با در نظر داشتن این مسئله برنامه وزرای پیشنهادی را بررسی می‌کند.

به گزارش «نماینده» احمد نادری ضمن انتقاد از ریل گذاری غلط در نگاه به علم‌آموزی در طی سالیان گذشته، عنوان کرد: مجلس به ویژه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با نگاهی متفاوت از سال‌های گذشته به بررسی صلاحیت وزرا خواهد پرداخت.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رأس برنامه وزیر علوم و وزیر آموزش وپرورش آینده بازگرداندن این دو وزارتخانه به ریل عدالت آموزشی است.

وی تأکید کرد: غلبه نگاه نئولیبرال در دولت‌های بعد از جنگ بر آموزش، سبب ایجاد ناهنجاری در سیستم آموزشی شده و نتیجه آن شکاف آموزشی و ناعدالتی عظیم شده است.

نائب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسئله اصلی بازگرداندن و بازتعریف چنین نگاهی در حوزه آموزش است، گفت: کمیسیون آموزش و مجلس با این دیدگاه به بررسی صلاحیت وزرا خواهد پرداخت.

نظر شما