شناسهٔ خبر: 172371 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رسولی نژاد:

اقدام اخیر سفرای انگلیس و روسیه نقض حاکمیت کشورمان است

رسولی نژاد نماینده مردم دماوند وفیروزکوه در مجلس با اشاره به اقدام سفرای انگلیس و روسیه در باز آفرینی کنفرانس تهران در سال ۱۹۴۳ گفت: در صورت عدم پاسخگویی این دو کشور واکنش قاطع دیپلماتیک ضروری است.

به گزارش «نماینده» سید احمد رسولی نژاد در آئین تجلیل از خبرنگاران و فعالان حوزه خبر شهرستان فیروزکوه، گفت: ۱۷ مرداد در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به نام تلاشگران و زحمت کشانی مزین شده است که پرچم رسالت بزرگ اطلاع رسانی را برافراشته اند.

وی ادامه داد: خبرنگاران وجدان بیدار، چشمان بینا و زبان گویای جامعه و سربازان جبهه آگاهی هستند که با تعمق و نکته سنجی خود به کشف حقایق می‌پردازند و آن را در کمترین زمان به اطلاع مخاطبان می‌رسانند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مسئولین و مردم هستند گفت: بخش قابل توجهی از مسائل و مشکلات مردم از سوی خبرنگاران به مسئولین امر واصل می‌گردد و مسئولین پس از اطلاع از موضوع در صدد پیگیری و رفع این مشکلات بر می آیند.

رسولی نژاد از آمادگی خود برای برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با خبرنگاران خبر داد و ابراز امیدواری کرد: پس از اتمام جلسات رأی اعتماد مجلس به کابینه دولت، در اسرع وقت جلسات پرسش و پاسخ با خبرنگاران و صاحبان رسانه در شهرستان فیروزکوه برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حرکت ناشایست سفرای دو کشور انگلیس و روسیه اعلام کرد: اقدام نامناسب و غیر دیپلماتیک سفیران کشورهای روسیه و انگلیس در یادآوری و باز آفرینی کنفرانس تهران در سال ۱۹۴۳ که در واقع نقض حاکمیت کشورمان را به دنبال داشت بسیار قبیح و ناپسند بوده و قطعاً این دو کشور باید نسبت به این رفتار ناشایست پاسخگو باشند.

منتخب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در صورت عدم پاسخگویی این دو کشور، واکنش قاطعانه دیپلماتیک لازم و ضروری خواهد بود.

نظر شما