شناسهٔ خبر: 172366 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عباس زاده در واکنش به انتشار عکس به دور از ادب سفرای روسیه و انگلیس:

ملت ایران قدر استقلال کشور را می‌دانند

مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در واکنش به انتشار عکس به دور از ادب سفرای کشورهای روسیه و انگلیس، گفت: ملت ایران بهای سنگینی برای استقلال کشور از نفوذ اجنبی ها پرداخت کرده و قدر این استقلال را خوب می دانند و صد البته راههای حفظ این استقلال را هم یاد گرفته اند.

به گزارش «نماینده» محمود عباس زاده مشکینی در واکنش به انتشار عکس به دور از ادب سفرای روسیه و انگلیس، گفت: هرچند سفارت روسیه با ارائه توضیحی در خصوص عکس مورد نظر روشن نمودند که قصد کنایه به مردم ایران نداشته اند لیکن غربی ها و غریبه ها بهتر می دانند که ملت ایران با انقلاب سال ۵۷ و تحمل شدید ترین فشارها و توطئه ها و جنگ و تحریم و ترور غیره، بهای سنگینی برای استقلال کشور از نفوذ اجنبی ها پرداخت کرده اند و قدر این استقلال را خوب می دانند و صد البته راههای حفظ این استقلال را هم یاد گرفته اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: ایران امروز ایران ۱۹۴۱ و ۱۹۴۳ نیست ، ایران امروز کانون ثبات خاورمیانه است و هیچ معادله و مناسباتی بدون حضور ایران در منطقه و حتی فراتر از آن شکل پذیر نیست.

وی یادآور شد: بنابراین باید تاکید کنم که با طرح اینگونه مباحث و حاشیه سازی ها مجلس و کمیسیون  امنیت ملی را نمی توانند از پرداختن به مسائل اصلی و اولویت های کشور باز دارند اینها مسائلی نیست که کمیسیون برای آن وقت تلف کند.

نظر شما