شناسهٔ خبر: 172362 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فرخی:

وزرای پیشنهادی برنامه ارائه دهند/ مجلس در رأی اعتماد سخت می‌گیرد

رسول فرخی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با بیان اینکه مجلس کارنامه وزرای پیشنهادی را به دقت بررسی می‌کند، گفت: وزرای پیشنهادی شاخص‌های مدنظر مجلس را نداشته باشد،رای اعتماد نمی‌گیرند.

به گزارش «نماینده» رسول فرخی میکال عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در خصوص رای اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم،گفت: مقام معظم رهبری، مجلس یازدهم را مجلس انقلابی خطاب قرار داده‌اند و پس از یک سال عملکرد نمایندگان را تایید کرده‌اند از این رو نمایندگان در رای اعتماد به وزرا وظیفه سنگینی بر دوش دارند.

وی ادامه داد: وزرای پیشنهادی باید منافع ملی را بر منافع جناحی و گروهی خود ترجیح دهند. علاوه بر این باید بر عملکرد وزارتخانه اشرافیت داشته و برنامه دقیق به کمیسیون های تخصصی ارائه کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور اظهار داشت: تعهد، تخصص و انقلابی گری باید به عنوان سابقه ای روشن و درخشان در کارنامه مدیریتی وزرای پیشنهادی وجود داشته باشد.

فرخی میکال گفت: مشکلات کشور با نگاه به داخل حل شدنی است، ارتباط عزتمندانه با جهان و تاکید بر توانمندی‌های داخلی راهکار حل مشکلات کشور است.

وی با بیان اینکه مجلس کارنامه وزرای پیشنهادی را به دقت بررسی می‌کند، گفت: اگر گزینه پیشنهادی برای هر وزارتخانه شاخص های مدنظر مجلس را نداشته باشد، نخواهد توانست رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی یازدهم را کسب کند.

نظر شما