شناسهٔ خبر: 172330 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رحمتی مطرح کرد:

تاکید بر استقرار نظام برنام ریزی و بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در سازمان مجلس

مسعود رحمتی مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات و دبیر شورای مدیران مجلس شورای اسلامی، موضوعات مطرح شده در ششمین جلسه شورای مدیران و مشاوران مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش «نماینده» مسعود رحمتی مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات و دبیر شورای مدیران مجلس شورای اسلامی به تشریح موضوعات مطرح شده در ششمین جلسه شورای مدیران و مشاوران مجلس شورای اسلامی پرداخت.

مدیرکل ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات و دبیر شورای مدیران مجلس شورای اسلامی از برگزاری ششمین جلسه شورای مدیران و مشاوران مجلس شورای اسلامی به ریاست دکتر نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی و با حضور مدیران کل مجلس و مشاورین معاونین مجلس و  با دستور کار ارائه مدل مفهومی برنامه ریزی مبتنی بر عملکرد سازمان مجلس، گزارش آخرین وضعیت موضوع همترازی کارکنان مجلس شورای اسلامی و گزارش آخرین وضعیت استقرار نظام برنامه ریزی ادارات کل سازمان مجلس در روز سه شنبه مورخ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰، خبر داد.

دبیر شورای مدیران مجلس گفت: در ابتدای این جلسه آقای غیاثوند مدیرکل بودجه و امور مالی مجلس به ارائه مدل مفهومی برنامه ریزی مبتنی بر عملکرد سازمان مجلس پرداخت، در ادامه مدیران کل نقطه نظرات خود در خصوص نقاط قوت و ضعف اجرای این مدل در سازمان مجلس را ارائه دادند. در ادامه جلسه آقای شرفی مدیرکل توسعه منابع انسانی گزارشی از آخرین وضعیت موضوع همطرازی کارکنان مجلس ارائه داد. در انتهای جلسه نیز مهندس تقوایی رئیس مرکز برنامه ریزی و فناوری اطلاعات گزارشی از آخرین وضعیت استقرار نظام برنامه ریزی ادارات کل سازمان مجلس ارائه داد.

رحمتی افزود:  در خاتمه دکتر نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس با اشاره به رویکرد برنامه محوری فعالیت ها و اقدامات مجلس شورای اسلامی، بر استقرار کامل نظام برنام ریزی و بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد در سازمان مجلس تاکید کرد.

نظر شما