شناسهٔ خبر: 172329 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

فراکسیون مستقلین مجلس بنای حمایت از وزرای پیشنهادی را دارد/ باید کابینه سریع‌تر تشکیل شود

غلامرضا نوری سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: نیت اصلی این فراکسیون حضور افراد قوی در کابینه آیت‌الله رئیسی و حمایت بسیار قوی از آنهاست و بنای تقابل با آنها را نداریم زیرا باید هر چه سریع‌تر کابینه تشکیل شود.

به گزارش «نماینده» غلامرضا نوری قزلجه سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی درباره بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم در این فراکسیون اظهار داشت: شرایط کشور ایجاب می‌کند حتماً افرادی قوی، توانمند و مسلط به امور در کابینه دولت آیت‌الله رئیسی حضور پیدا کرده و افرادی با تجربه و کاربلد باشند.

وی افزود: کابینه دولت سیزدهم باید کامل تشکیل شود تا برای رفع مشکلات و معضلات کشور اقدامات سریع صورت گیرد؛ کابینه دولت آیت‌الله رئیسی حتی یک روز هم نبایستی فرصت آزمون و خطا داشته باشد. این در حالی است که خیلی از حوزه‌ها و بخش‌های مختلف کشور از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس تصریح کرد: تنها حوزه‌ها و بخش‌هایی می‌تواند بدون مشکل و معضل کار خود را جلو ببرد که افرادی توانمند و مدیر در آنجا فعالیت داشته باشند و فراکسیون مستقلین مجلس هم همین موضوع را ملاک عمل و رأی به وزرای پیشنهادی قرار می‌دهد.

نوری قزلجه گفت: نیت اصلی فراکسیون مستقلین حضور افراد قوی در کابینه آیت‌الله رئیسی و حمایت بسیار قوی از آنها است و بنای تقابل با آنها را نداریم. 

وی افزود: حضور افراد توانمند و شایسته در کابینه آیت‌الله رئیسی و کمک فراکسیون مستقلین مجلس به آنها از اهداف اصلی این فراکسیون است.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس با بیان اینکه فراکسیون مستقلین برنامه‌ریزی لازم را برای حضور وزرای پینشهادی در مجلس را داشته و با توجه به اینکه همه آنها در کمیسیون‌های تخصصی مجلس حضور پیدا می‌کنند فراکسیون مستقلین هم تحقیقات و اطلاعات لازم را درباره وزرا از طریق همین کمیسیون‌ها جمع‌آوری کرده و مقرر شده اعضای فراکسیون مستقلین اطلاعات لازم درباره وزرا را از طریق کمیسیون‌های تخصصیص‌شان دریافت کنند و در نهایت جلسه فوق‌العاده فراکسیون مستقلین در این‌باره برگزار شده و اگر لازم بدانیم به صورت مستقل از وزرای پیشنهادی دعوت خواهیم کرد.

نوری قزلجه با بیان اینکه وقتی مقام معظم رهبری تأکید بر تشکیل سریع‌تر دولت سیزدهم و اعضای کابینه جدید را داشته‌اند، فراکسیون مستقلین هم بنا دارد که در این باره همراهی‌های لازم را با دولت داشته باشد.

نظر شما