شناسهٔ خبر: 172326 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

جزئیات نشست غیرعلنی مجلس/ رأی‌گیری برای ارجاع طرح‌های فوریت‌دار به کمیسیون‌ها برای اولویت‌بندی آنها

علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: در نشست غیرعلنی امروز مجلس طبق رأی‌گیری که صورت گرفت بنا شد تا به دلیل تعدد طرح‌های فوریت‌دار این طرح‌ها به منظور اولویت‌بندی برای رسیدگی در مجلس به کمیسیون‌های تخصصی ارجاع شوند.

به گزارش «نماینده» احمد علیرضا بیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در جلسه امروز ابتدا موضوع رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وی افزود: در این بخش از جلسه روح‌الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس عنوان کرد که در سامانه‌ای که طراحی شده اطلاعات مربوط به هریک از وزرای پیشنهادی بارگذاری می‌شود. 

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متفکرآزاد گفت که در این سامانه که در طول عمر دولت سیزدهم فعال خواهد بود، اطلاعات مربوط به هریک از وزرا از ابتدای کار وزرا تا پایان در این سامانه ثبت می‌شود و تعداد سؤالات مطرح شده از وزیر و حضورش در کمیسیون‌های تخصصی مجلس و دیگر اطلاعاتی که مربوط به این حوزه است در این سامانه ضبط و ثبت می‌شود. 

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه امروز، موضوع طرح‌ها و لوایح فوریت‌دار مطرح شد که در جلسه عنوان شد که بیش از ۹۰ طرح و لایحه فوریت‌دار در دستورکار است. 

وی افزود: در نشست غیرعلنی مجلس، رأی‌گیری شد و نمایندگان در این رأی‌گیری موافقت کردند تا به دلیل تعدد طرح‌ها و لوایح فوریت‌ها، این لوایح به کمیسیون‌ها ارجاع شوند تا پس از اولویت‌بندی آنها در کمیسیون‌ها به ترتیب اولویت در دستورکار قرار گیرند. 

نظر شما