شناسهٔ خبر: 172234 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

محمودوند در نطق میان دستور:

انتخاب وزرا و اعضای هیات دولت مبنای قضاوت رئیس جمهور توسط مردم است

محمودوند نماینده مردم خرم‌آباد و چگینی در مجلس، گفت: به رئیس جمهور محترم ایران متذکر می‌شوم ‌اولین و مهم ترین نمود کار شما در انتخاب وزرا و اعضای هیات دولت متجلی می‌شود و مبنای قضاوت ملت ایران خواهد شد.

به گزارش «نماینده» مرتضی محمودوند در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۷ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: قصد دارم در نطق خود اولین تذکر رسمی را به رئیس جمهور در جهت توجه به خواست ملت ایران بدهم، به رئیس جمهور محترم ایران متذکر می‌شوم ‌اولین و مهم ترین نمود کار شما در انتخاب وزرا و اعضای هیات دولت متجلی می‌شود و مبنای قضاوت ملت ایران خواهد شد.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور، ادامه داد: قرار است شما وزرا و روسای سازمان ها را انقلابی انتخاب کنید. افرادی را انتخاب کنید که در اوایل جنگ یمن مرد و مردانه در هواپیمایی حاضر بودند که با تهدید عربستان مواجه شد و لبخند می‌زد و مرگ را برای سربلندی ایران در آغوش می‌گرفت، به این نمونه از وزرای انقلابی نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه باید در این تریبون از خبرنگاران و اصحاب رسانه تشکر کنم و این روز را به خبرنگاران نجیب نه خبرنگار نماهایی که سعی در نابودی هست و نیست ملت ایران دارند تبریک می‌گویم، ادامه داد: با تمام وجود خود از خبرنگاران نجیب دفاع می‌کنم.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه موضوع مهم این روزها نفوذ است و مقام معظم رهبری همواره در این زمینه تذکر می‌دهند، عنوان کرد: افرادی که دل در گرو عظمت نظام، ملت و کشور دارند همواره سینه خود را سپرگلوله‌های دشمن می‌کنند، اشخاصی که در تمامی بحران‌ها هستند اما در زمان تقسیم پست و مقام توجهی به رزمندگی و جانبازی آنها نمی‌شود، جانبازان فداکار ملت ایران را فراموش نکنیم. تنها سلاح ما در مقابل نفوذ افرادی هستند که مردانه ثابت کرده‌اند از ایران و ایرانی دفاع می‌کنند.

محمودوند با اشاره به اینکه بحث تضعیف نیروهای خدوم امنیتی مطرح است، ادامه داد: همان افرادی که دکل‌های نفتی را به سرقت بردند و علیه امنیت ملی اقدام کردند ، قصد تضعیف نیروهای امنیتی را دارند. امروز جریان کثیف انحراف به عزیزترین، صادق‌ترین و فداکارترین نیروهای نظام، انقلاب و کشور حمله می‌کند.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس آمار رسمی که من آنها را قبول ندارم ۳ میلیون مهاجر در ایران زندگی می‌کنند و  ۳ میلیون شغل از جوانان بیکار ملت ایران ضایع شده است. باید قانونی محکم و دلسوزانه در این زمینه باتوجه به آغاز مجدد مهاجرت‌ها تدوین شود. ۳ میلیون شغل از جوانان ما گرفته شده که برخی از آنها درآمد زیادی نیز دارند.

نظر شما