شناسهٔ خبر: 172081 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

اسماعیلی:

اعتبار مصوب شورای عالی اشتغال به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد تومان رسید

ولی اسماعیلی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، از افزایش اعتبار مصوب شورای عالی اشتغال به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: قرار شد این مبلغ در قالب ۳۰ درصد تسهیلات توسط ستاد مشاغل خانگی و ۷۰ درصد توسط استان‌ها در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

به گزارش «نماینده» ولی اسماعیلی در تشریح جزییات آخرین نشست ستاد ساماندهی مشاغل خانگی، گفت: در این نشست که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان وی برگزار شد، مسائل مربوط به حوزه تسهیلات خانگی به ویژه زنان سرپرست خانوار مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پیرو پیگیری‌های فشرده و رایزنی‌های انجام گرفته، اعتبار مصوب شورای عالی اشتغال که تا هفته قبل نهایی و ابلاغ نشده بود، امروز با افزایش قابل ملاحظه‌ای به مبلغ ۲۰۰۰ میلیارد تومان رسید و توسط بانک مرکزی اعلام شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: در نهایت مقرر شد ۳۰ درصد تسهیلات توسط ستاد مشاغل خانگی و ۷۰ درصد توسط استان‌ها در اختیار متقاضیان  قرار گیرد.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در مورد نحوه ساماندهی رانندگان تاکسی در حوزه انتخابیه‌اش، تاکید کرد: با توجه به درخواست‌های رانندگان محترم و زحمتکش تاکسی‌های درون شهری استان و شهرستان، جلسات متعددی با مسئولان تامین اجتماعی برگزاره شده و  مقرر شد سریعا نسبت به تامین اعتبار و بیمه تامین اجتماعی آنها اقدام کنند که امروز به استان‌ها ابلاغ شد.

نظر شما