شناسهٔ خبر: 172004 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رحمانی:

بی توجهی ستاد کرونا نسبت به تعطیلی مشهد/ ورودی‌های شهر باید مسدود شود

فاطمه رحمانی نماینده مردم مشهد در مجلس یازدهم از ‌توجهی ستاد کرونا نسبت به تعطیلی این کلانشهر انتقاد و بر ضرورت مسدود شدن ورودی‌های شهر تاکید کرد.

به گزارش «نماینده» فاطمه رحمانی با اشاره به وضعیت بحرانی شیوع کرونا در مشهد، گفت: پیگیری‌هایی را برای اعمال برخی محدودیت ها و تعطیلی مشهد از ستاد کرونای کشوری داشتیم اما متاسفانه دولت با توجه به روزهای پایانی فعالیت خود با بی‌توجهی نسبت به این مهم در حال تقدیر و تشکر از مسئولان دولتی هستند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم افزود: با توجه به بی اعتنایی ستاد کرونا بنابراین نیاز است مسئولان محلی، استاندار و فرمانداران تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

رحمانی یادآور شد: در حال حاضر نشست ستاد کرونای استان در حال برگزاری است و باید منتظر تصمیمات اخذ شده باشیم.

نماینده مردم مشهد در مجلس با انتقاد از اینکه پروتکل‌های بهداشتی به درستی رعایت نمی‌شود، گفت: اطلاع رسانی ها و حساسیت مردم کمتر شده در این رابطه نیاز است استفاده از ماسک اجباری شود و ظرفیت ها برای تست و کیت های تشخیص کرونا افزایش یابد.

وی بر ضرورت مسدود شدن ورودی‌های مشهد تاکید کرد و ادامه داد: در این رابطه لازم است استاندار و مسئولان محلی با استفاده از اختیارات خود تدابیر لازم را برای مسدود کردن ورودی‌های شهر برای خروج از وضعیت بحرانی فعلی اتخاذ کنند.

نظر شما