شناسهٔ خبر: 171973 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

راستینه:

سهم‌خواهی گروه‌های سیاسی پایان ندارد/رئیسی به لابی‌گرهاتوجه ندارد

راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم‌خواهی جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی پایانی ندارد اما رئیس‌جمهور سیزدهم به این سهم‌خواهی‌ها توجه ندارد.

به گزارش «نماینده» احمد راستینه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس جمهور منتخب باید چه موضعی نسبت به سهم‌خواهی برخی از افراد و جناح‌ها اتخاذ کند، اظهار داشت: با شناختی که از سید ابراهیم رئیسی داریم، قطعاً وی به سهم‌خواهی ها و لابی‌گری ها توجه نخواهد کرد.

وی بیان کرد: دولت آینده باید بداند که ملاک‌هایی مانند شایستگی، توانمندی، تعهد و کارآمدی افراد برای مجلس شورای اسلامی اهمیت دارد و ما به فردی رأی اعتماد می‌دهیم که این ویژگی‌ها را داشته باشد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس تصریح کرد: سهم‌خواهی جریان‌ها، احزاب و گروه‌های سیاسی پایانی ندارد و همواره این سهم خواهی ها آسیب‌های جبران ناپذیری را به کشور ما وارد کرده است؛ به گونه‌ای که این سهم‌خواهی ها شایستگان را خانه نشین کرده است و افراد لابی‌گری را که معمولاً با ظرفیت‌های جریان‌های سیاسی برجسته می‌شوند، بر کرسی ریاست نشانده است.

راستینه تاکید کرد: توصیه ما به دولت آینده این است که تحت لابی‌های سیاسی و فشار احزاب و گروه‌ها تصمیم نگیرند و با انتخاب شایستگان، دولتی تشکیل دهند تا بتوانند دردهای مردم را درمان کنند و به مطالبات مردم پاسخ دهند.

وی گفت: به همه افراد و جناح‌هایی که به دنبال سهم‌خواهی از دولت هستند، توصیه می‌کنم که از سهم‌خواهی پرهیز کنند و همه بدانند که حتماً نمایندگان مجلس شورای اسلامی با حساسیت زیاد کارنامه و برنامه افرادی را که برای حضور در دولت آینده به مجلس معرفی می‌شوند، بررسی و رصد می‌کنند و با استقلال کامل و توجه جدی به برنامه، رزومه و توانمندی افراد به آنان رأی خواهند داد.

نظر شما