شناسهٔ خبر: 171929 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

زاهدی:

مشکل آب خوزستان نتیجه کاهلی مسئولان امر است

زاهدی نماینده کرمان در مجلس گفت: وضعیت امروز آب خوزستان نتیجه کاهلی مسئولان امر است، البته مشابه این مشکل در تعداد دیگری از استان‌ها نیز وجود دارد.

به گزارش «نماینده» محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکل پیش آمده برای مردم خوزستان در حوزه آب گفت: مشکل پیش آمده برای مردم خوزستان نتیجه تعلل‌ها و کاهلی‌های مسئولان مربوطه در حوزه مسکن در حوزه ملی و استانی است.

وی افزود: مشکل آب در دیگر استان‌ها نیز وجود دارد و اگر تعلل شود و خدمات رسانی به موقع در ارتباط با موضوع آب در استان‌های دیگر نیز انجام نشود، ممکن است اعتراضات مردمی را در این استان‌ها نیز شاهد باشیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب از سال‌ها قبل در مورد توجه به شبکه آب و فاضلاب خوزستان و تکمیل این پروژه تاکید داشتند، اما متاسفانه مسئولان توجه لازم را به این مسئله نداشته‌اند.

زاهدی خاطرنشان کرد: حتی اگر فرمایش‌های رهبر معظم انقلاب هم نباشد مسئولان مربوطه وظیفه دارند که مشکلات مردم را رصد کنند و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

وی افزود: همانطور که گفتم در دیگر استان‌ها نیز مشکل آب وجود دارد به عنوان مثال مردم استان کرمان با مشکلات جدی در این حوزه مواجه شد و خسارات زیادی به بخش کشاورزی در استان کرمان به دلیل مشکلات آب در حوزه آبرسانی وارد آمده و از نظر آب شرب هم در مضیقه هستند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اینکه مردم کرمان خویشتندار و صبور هستند به این معنا نیست که مشکلی نیست، بلکه مشکلات آنها نیز جدی است و باید مورد رسیدگی قرار گیرد که راه‌حل مهم در این زمینه انتقال آب خلیج فارس به کویر مرکزی و از جمله استان کرمان است که باید با سرعت تمام اجرایی شود.

وی افزود: مردم خوزستان مردم ولایتمدار خوزستان که در جنگ تحمیلی ۸ ساله خود را سپر بلای ملت ایران کرده‌اند از هوشمندی لازم برای دفاع از انقلاب برخوردارند و اجازه سوء استفاده به دشمنان را نمی‌دهند.

زاهدی خاطرنشان کرد: اگرچه اعتراض حق مردم است اما نباید اجازه سوء استفاده به دشمنان داده شود، مردم خوزستان و نمایندگان آنها مشکلات این استان را به گوش مسئولان رساندند و امیدواریم که مسئولان نیز با جدیت تمام نسبت به رفع مشکلات مردم در این استان اقدام کنند.

نظر شما