شناسهٔ خبر: 171886 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

شاهد افزایش بی‌تدبیری‌ و ترک فعل‌ها در روزهای پایانی کار دولت هستیم

زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: شاهد افزایش بی‌تدبیری‌ها و ترک فعل‌ها در روزهای پایانی عمر دولت هستیم که این موضوع در مدیریت منابع آبی کشور امروز خود را نشان داده است.

به گزارش «نماینده» زهره سادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات اخیر مردم استان خوزستان گفت: شاهد افزایش بی‌تدبیری‌ها و ترک فعل‌ها در روزهای پایانی عمر دولت هستیم که این مسئله ثمره سوء مدیریت در ۸ سال گذشته است.

وی افزود: این بی‌تدبیری‌ها و سوء مدیریت‌ها در مدیریت منابع آبی کشور خود را نشان داده و امروز می‌بینیم که مردم ما به ویژه در استان خوزستان و تعدادی از شهرها و مناطق دیگر با مشکلات جدی مواجه هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در مجلس از طریق تذکر و سوال مشکلات مردم را پیگیری کردیم اما دولت چندان تغییری در رفتار خود ایجاد نکرده و مسائل ادامه یافت.

لاجوردی خاطرنشان کرد: این سوء مدیریت‌ها و ترک فعل‌ها به جایی رسید که اعتراضات مردمی را در پی داشت و امروز مردم به خاطر نبود آب و مشکلات آبی نسبت به رفتار دولت در این باره معترض هستند.

وی افزود: به دنبال این اعتراضات مردمی ما شاهد بودیم که گروه‌های جهادی و از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وارد عرصه شدند و در کوتاه مدت نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کردند، اما واقعیت این است که این اقدامات برای کوتاه مدت جوابگو است و برای میان مدت و بلندمدت باید اقدامات موثر صورت گیرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم در دولت بعدی مشکلات مردم خوزستان به طور ویژه پیگیری شود و همانطور که شخص آقای رئیسی عنوان کردند برای این استان و استان سیستان و بلوچستان استاندار ویژه در نظر گرفته شود که با مسائل و مشکلات این استان‌ها آشنا باشند و بتوانند اقدامات لازم را برای رفع مشکلات این استان‌ها صورت دهند.

لاجوردی خاطرنشان کرد: مسئولان نباید حل مشکلات مردم را آنقدر به تأخیر بیندازند که اعتراضات مردمی را در پی داشته باشد و دشمن از این اعتراضات بتواند به نفع خود بهره‌برداری سیاسی و رسانه‌ای کند.

نظر شما