شناسهٔ خبر: 171789 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

انقلابی بودن باید مهم‌ترین اولویت انتخاب شهردار تهران باشد

علی بابایی کارنامی عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: داشتن رویکرد و نگاه انقلابی یکی از مبانی بسیار مهم برای تصمیم‌گیری در گام دوم انقلاب است و منتخبان شورای شهر در انتخاب شهرداری آتی پایتخت باید به این مسئله توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش «نماینده» علی بابایی‌کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در شورای اسلامی گفت: یکی از بحث‌های مهمی که پیش از انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس شورای اسلامی و برای انتخاب شهردار مطرح شده، بحث انقلابی بودن است. یعنی ترکیب مدیریتی کشور چه در حوزه تصمیم‌گیری و چه در حوزه اجرا و سیاست‌گذاری به سمت نگرش انقلابی حرکت داده شود. بنابراین اگر این معیار مهم و تاثیرگذار زیر سوال برود اصل کار زیر سوال رفته است. 

نماینده ساری در مجلس با اشاره به اهمیت انقلابی بودن شهردار آینده تهران ادامه داد: بدون شک دیگر شاخص‌ها نیز برای انتخاب شهردار مهم است، اما داشتن رویکرد و نگاه انقلابی یکی از مبنای بسیار مهم برای تصمیم‌گیری است و باید به این مسئله توجه ویژه‌ای شود.

بابایی کارنامی انقلابی بودن را یکی از اصل‌ترین شاخص‌ها برای انتخاب شهردار تهران دانست و در این باره گفت: انقلابی بودن باید مهم‌ترین اولویت برای انتخاب شهردار آینده تهران باشد و نمی توان این مهم را نادیده گرفت.

وی افزود: مدیر بودن، توانایی بالا، تجربه کاری زیاد از جمله مسائلی است که بسیاری از افراد در کشور آنها را دارا هستند به هرحال ما در ۳۰ تا ۴۰ سال گذشته افراد توانمند بالایی را در کشور شاهد بودیم اما نگاه انقلابی و تفکر در راستای نگرش انقلابی یک ویژگی خاص بوده و برای ما یکی از اولویت‌دارترین شاخص‌هایی است که برای کشور و انتخاب شهردار در نظر گرفته می‌شود.

نظر شما