شناسهٔ خبر: 171773 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

وحدت سلایق سیاسی در شرایط جنگ اقتصادی، هدف اصلی رئیسی است

حسینی کیا عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه وحدت جریان‌های سیاسی در شرایط جنگ اقتصادی ضروری است، گفت: تماس‌های رئیس‌جمهور منتخب با اصلاح‌طلبان در راستای ایجاد وحدت میان سلایق سیاسی است.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا در خصوص رایزنی‌های مجلس با رئیس‌جمهور منتخب برای کابینه سیزدهم گفت: گفته شده رئیس‌جمهور منتخب برنامه ای برای دیدار با نمایندگان ندارد. به نظر می‌رسد رئیسی تلاش دارد از هر گونه اقدامی که شائبه سهم‌خواهی دارد خودداری کند که این کار درست است.

نماینده سنقر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های رئیس‌جمهور منتخب برای معرفی کابینه قوی گفت: مجلس با کابینه پیشنهادی دولت مردمی همراهی خواهد کرد.

وی در خصوص تاسیس سامانه مردم یار رئیسی گفت: ایجاد این سامانه موجب شناسایی نخبگان جامعه می‌شود و افراد زیادی در این سامانه معرفی شده‌اند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد: رئیسی امروز رئیس‌جمهور کل ملت ایران است و باید فضای وحدت برای حل معضلات کشور را شکل دهد. اگر این وحدت وجود نداشته باشد مخالفان، اقدامات دولت مردمی را ضعیف جلوه داده و سنگ اندازی می کنند.

وی تماس های رئیس جمهور منتخب با اصلاح طلبان را گامی برای وحدت سیاسی خواند و گفت: در دوره جنگ اقتصادی باید همه طیف‌های سیاسی وحدت داشته باشند تا کارها پیش برود. وحدت سلایق سیاسی هدف اصلی رئیس‌جمهور منتخب از تماس با اصلاح‌طلبان است.

نظر شما