شناسهٔ خبر: 171649 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما

کاهش ۵ دقیقه‌ای سرفاصله حرکت قطارها در خط پنج متروی تهران

مترو مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، از کاهش ۵ دقیقه‌ای سر فاصله حرکت قطارهای خط پنج متروی تهران و حومه در ساعات اولیه خدمت رسانی خبر داد.

به گزارش «نماینده» علی عبدالله پور با اشاره به بازدیدش از پایانه مهرشهر و ایستگاه گلشهر در خط پنج متروی تهران و حومه و مشکلات و کمبودهایی موجود در این خط، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان مترو گفت: با توجه به تغییر ساعت کار ادارات و در چارچوب ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان، از روز شنبه ۲۶ تیرماه سرفاصله حرکت قطارها در خط پنج کاهش می‌یابد.
وی افزود: سر فاصله حرکت قطارها برای جابجایی شهروندان و مسافران استان البرز از ساعت ۵ تا ۹ صبح از ایستگاه گلشهر به سمت کرج- تهران با کاهش ۵ دقیقه‌ای هر ۱۰ دقیقه یک قطار اعزام خواهد شد و همچنین از ایستگاه تهران (صادقیه) به سمت کرج-گلشهر از ساعت ۶ تا ۱۰صبح از ۱۵ دقیقه به ۱۰ دقیقه کاهش پیدا کرد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به مشکلات خط ۵ مترو اضافه کرد: عمده مشکلات مربوط به هزینه‌ها و کمبود نقدینگی است و با همه هزینه‌هایی که در سال گذشته در خط پنج انجام شد، درآمد حاصل شده از این خط کمتر از ۳۰ درصد بوده که با تلاش همه همکارانم شاهد افزایش رضایتمندی مسافران در خط پنج بودیم.

نظر شما