شناسهٔ خبر: 171430 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مالکی:

طرح تحریمی نمایندگان سنا نشان دهنده تقسیم کار برجامی در آمریکا است

سنا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد موقعیت سیاسی آمریکایی ها طوری نیست که بخواهند شرط جدید برجامی را مطرح کنند و نمایندگان سنای آمریکا باید این واقعیت را متوجه شوند.

به گزارش «نماینده» فداحسین مالکی در خصوص اهداف پشت پرده طرح قانونگذاران آمریکایی که منجر به جلوگیری از رفع تحریم‌ها علیه ایران در هر شرایطی خواهد شد، گفت: آمریکایی ها با تقسیم کار در داخل کشورشان می خواهند شرط و شروط جدیدی برجامی را مطرح کنند که بدون شک مانع بزرگی برای احیای برجام به شمار می رود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: معادلات بین المللی که اکنون رقم می خورد به نفع ایالات متحده نیست لذا نمایندگان سنای این کشور باید بدانند بازگشت کشورشان به توافقنامه برجام امری مشروط است و باید منافع ایران تامین شود.

وی ادامه داد: در واقع موقعیت سیاسی آمریکایی ها طوری نیست که بخواهند شرط جدیدی را مطرح کنند و نمایندگان سنای آمریکا باید این واقعیت را متوجه شوند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه هژمونی آمریکایی ها در دنیا آسیب جدی دیده است، افزود: بر این اساس سیاستمداران این کشور نمی توانند محدودیت های شکست خورده موسوم به سیاست فشار حداکثری و بی سابقه را علیه کشورمان تکرار کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح پیشنهادی سنای آمریکا مخالف حقوق بین الملل بوده و با شکست حتمی روبرو خواهد شد.

نظر شما