شناسهٔ خبر: 171348 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

ابوترابی: اولویت مجلس ریل گذاری برای دولت آینده در رسیدگی به معیشت مردم است

ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس،گفت: ضروریست رئیس جمهور منتخب رسیدگی به معیشت چهار دهک کم برخوردار جامعه را در اولویت قرار دهد.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم، اظهار داشت: اولین و یکی از مهمترین خواسته‌های مردم از دولت منتخب دادن آرامش به اقتصاد و ایجاد ثبات در این حوزه است.

وی با بیان اینکه مردم خواهان تغییر وضعیت اقتصاد و معیشتشان هستند، افزود: بنابراین ضروریست رئیس جمهور منتخب رسیدگی به معیشت چهار دهک کم برخوردار جامعه را در اولویت قرار دهد.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با تاکید بر اینکه اولویت مجلس ریل گذاری برای معیشت مردم در دولت آینده است، ادامه داد: در همین راستا مجلس با تصویب قوانینی، شرایطی را ایجاد کرده تا دولت آینده با بهره‌گیری و اجرای درست و دقیق آنها بتواند اثرات مثبتی را در جامعه ایجاد کند که یکی از این امکانات، ایجاد کالابرگ الکترونیکی ارزاق به ۵۰ میلیون خانوار ایرانی است که این اقدام می‌تواند به‌ عنوان راهکار کوتاه‌مدت بسیار موثر باشد.

ابوترابی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور منتخب از زمانی که مسئولیت را در اختیار می‌گیرد باید به فکر حل مشکلات جاری کشور باشد، گفت: آقای رئیسی پیش از انجام هر اقدامی باید اتحاد و وحدت را در کشور بسط و توسعه دهد و با انجام اقدامات موثر به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت و همچنین چینش کابینه کارآمد، اعتماد عمومی را دوباره جلب کند.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در پایان بیان کرد: مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا مسائل در حوزه معیشتی را چند برابر کرده اما با تدبیر و برنامه‌های کارآمد، و به ویژه همدلی و همراهی مردم این چالش و مشکلات دیگر در بخش‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی قابل حل است.

نظر شما