شناسهٔ خبر: 171331 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

نوروزی: مشکل برق ناشی از بی برنامگی و ناکارآمدی مدیران اجرایی است

حسن نوروزی.jpg نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس گفت: موضوع قطعی برق یک امر عادی نیست و شورای تامین استان باید به موضوع قطع مکرر برق ورود پیدا کند.

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعی برق در تهران و شهرستان‌های اطراف آن گفت: ما مشکلی برای تامین انرژی مورد نیاز نیروگاه های برق تهران نداریم و آنها با تمام ظرفیت می‌توانند کار کنند.

وی افزود: نیروگاه‌های دماوند، پرند و رودخانه شور کار تامین برق تهران را انجام می دهند و می‌توانند با تمام ظرفیت همانند همیشه کار کنند و اگر نیروگاه‌های پرند و رودخانه شور که هر دو در محدوده پرند هستند نیاز به آب داشته باشند از فاضلاب شهری پرند آب در اختیار این نیروگاه‌ها قرار می‌گیرد و اگر برای تولید برق گاز بخواهند باز هم گاز در منطقه در اختیارشان است و از محل فاضلاب شهر پرند ۴۰ اینچ آب می‌تواند در اختیار این نیروگاه ها قرار گیرد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشکل قطعی برق ربطی به این گونه مسائل ندارد و باید شورای تامین استان به موضوع ورود پیدا کند و در این باره جلسه بگذارد و تصمیم جدی بگیرد.

نوروزی خاطرنشان کرد: این رفتار دولت در قطعی برق نشان دهنده بی‌برنامگی و ناکارآمدی مدیران اجرایی در این حوزه است که این گونه به هم ریخته و ناتوان عمل می‌کنند.

وی افزود: قطعی مکرر برق این تصور را ایجاد می‌کند که گویا دولت به دنبال گرفتن انتقام از مردم به دنبال نتایج انتخابات ۲۸ خرداد است و به خاطر این موضوع دارد از این طریق از مردم انتقام می‌گیرد.

نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به افزایش قیمت نهاده‌های دامی در کشور اظهار داشت: انبارها از نهاده‌های دامی پر است اما با قیمت بالا به مردم عرضه می‌شود.

نوروزی خاطرنشان کرد: نهاده‌های دامی که با ارز ۴۲۰۰ تومانی توسط عده‌ای خاص به کشور وارد شده هیچ گاه با قیمت ارزان در اختیار مصرف‌کنندگان آن قرار نگرفته و امروز با قیمت بالا در بازار توزیع می‌شود.

وی در پایان گفت: اگر قیمت نهاده‌های دامی کاهش پیدا کند و این نهاده‌ها با قیمت ارزان در اختیار مردم قرار گیرد، بالطبع قیمت جو هم کاهش پیدا می‌کند و ما شاهد گرانی در این بخش نیز نخواهیم بود.

نظر شما