شناسهٔ خبر: 171241 - سرویس اقتصاد
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

نخعی:

مدیران تقدیر کمیسیون انرژی از کارگران و مهندسان زحمتکش صنعت پالایش را به نفع خود مصادره نکنند!

مصطفی نخعی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در حال طی مراحل قانونی در مجلس است، گفت: هیچ مدیری حق ندارد تقدیر تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی از کارگران و مهندسان زحمتکش صنعت پالایش کشور را به نفع خود مصادره کند!

به گزارش «نماینده» مصطفی نخعی با تاکید بر جدیت کمیسیون انرژی برای پیگیری تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، گفت: مواردی همچون عملکرد شرکت مذکور درخصوص صادرات فرآورده‌های نفتی، دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی، قراردادهای پژوهشی، رسیدگی به مسائل پرسنلی و... به عنوان تعدادی از محورهای مهم طرح تحقیق و تفحص مطرح است که حدود ۵۰ نماینده این تحقیق و تفحص را امضا کرده‌اند و با جدیت در حال پیگیری آن هستند، این طرح در کمیسیون تصویب شده و به زودی با هدف طرح در صحن علنی به هیات رئیسه ارجاع خواهد شد.

نماینده نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: به تازگی تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی از پالایشگاه ستاره خلیج فارس، زیرمجموعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، بازدید و از کارگران و مهندسان خدوم این پالایشگاه تقدیر کرده‌اند اما ظاهراً عده‌ای به دنبال بهره‌برداری از این تقدیرنامه در جهت منافع سیاسی و شخصی خود هستند، البته این افراد باید بدانند که هرگز به اهداف موردنظر خود دست نخواهند یافت.

وی اضافه کرد: اگرچه نقدهای جدی به روند توسعه صنعت پالایش و تاخیرهای صورت گرفته در راه‌اندازی از پالایشگاه مذکور داریم اما زحمات کارکنان زحمتکش صنعت پالایش کشور، همچنین تلاش‌های منحصربه فرد قرارگاه سازندگی حضرت خاتم‌الانبیاء(ص) که نقش محوری در راه‌اندازی بزرگترین پالایشگاه نفت کشور داشته بر کسی پوشیده نیست چراکه توانسته با افزایش ظرفیت تولید بنزین علاوه‌بر تامین نیازهای داخل، امکان صادرات آن به دیگر کشورها را نیز فراهم کند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تحقیق و تفحص از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در حال طی مراحل قانونی در کمیسیون انرژی مجلس است، گفت: هیچ مدیری حق ندارد تقدیر تعدادی از اعضای کمیسیون انرژی از کارگران و مهندسان زحمتکش صنعت پالایش کشور را به نفع خود مصادره کند!

نظر شما