شناسهٔ خبر: 171091 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

کمیسیون آموزش خواستار ارائه گزارشی از علت حادثه اتوبوس سرباز معلمان شد

حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با بیان اینکه کمیسیون آموزش از ابزار نظارتی خود در قبال حادثه واژگونی اتوبوس حامل سرباز معلمان استفاده کرده و خواستار ارائه گزارشی از مسئولان ذی ربط درباره علل حادثه شده است، گفت: اجازه تضییع حقوق بازماندگان و خانواده‌ جان باختگان را نخواهیم داد.

به گزارش «نماینده» رضا حاجی پور ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه واژگونی اتوبوس حامل سرباز معلمان سیستان و بلوچستان در دهستان دهشیر شهرستان تفت استان یزد، اظهار کرد: این حادثه قلب جامعه فرهنگیان را به درد آورد و اعضای کمیسیون آموزش نیز از این حادثه متأثر شدند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس خواستار رسیدگی فوری به این حادثه از طریق مجلس شده است، افزود: بر همین اساس مقرر شده دستگاه‌های مسئول گزارشی از علت حادثه به کمیسیون ارائه کنند.

وی با اشاره به اینکه مجلس از طریق دکتر قالیباف رئیس مجلس و کمیسیون آموزش پیگیر این حادثه دردناک خواهد بود تا حقوق بازماندگان حادثه تضییع نشود، تصریح کرد: این موضوع را با جدیت پیگیری خواهیم کرد و اجازه نخواهیم داد افرادی که عزیزان خود را در حادثه از دست داده‌اند، حقوقشان تضییع شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: این مسئله در نشست روز گذشته کمیسیون آموزش مجلس نیز مطرح شد و در صورت لزوم احتمال دارد اعضای کمیسیون نسبت به موضوع از ابزارهای نظارتی نیز استفاده کنند.

نظر شما