شناسهٔ خبر: 171085 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

جوکار:

وزیر کشور فردا درباره انتخابات ۲۸ خرداد به نمایندگان پاسخ می‌دهد

محمدصالح جوکار// رئیس کمیسیون شوراها گفت: فردا وزیر کشور با حضور در کمیسیون گزارشی درباره فرایند برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

به گزارش «نماینده» محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس از حضور رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه روز سه شنبه این کمیسیون خبر داد و گفت: وزیر کشور با حضور در کمیسیون گزارشی درباره فرایند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

وی ادامه داد: باید جمع بندی گزارش شورای نگهبان و هیئت نظارت بر انتخابات شوراها را نیز دریافت کنیم تا مشخص شود در روند برگزاری انتخابات اخیر چه مشکلاتی وجود داشته است تا وزیر کشور به آنها پاسخ دهد.

نماینده یزد در مجلس با تاکید بر اینکه اگر زیرساخت‌های برگزاری انتخابات مهیا نبود باید مشخص شود که چه اصراری بر برگزاری انتخابات الکترونیکی یا احراز هویت از طریق سامانه بوده است، اضافه کرد: در صورتی که مردم کارت ملی و شناسنامه همراهشان بوده است و می‌توانستند به صورت دستی هم رای دهند.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس تصریح کرد: در برخی شعب شرایط رای گیری فراهم نبوده و برخی از شعب ساعت ۱۰ رأی گیری را آغاز کردند که باید وزیر کشور با حضور در کمیسیون پاسخ‌های قانع‌کننده‌ای به نمایندگان درباره مشکلاتی پیش آمده در روند برگزاری انتخابات دهد.

نظر شما