شناسهٔ خبر: 170992 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

حضور پرشور مردم در انتخابات یک «نه» بزرگ به دشمنان داخلی و خارجی بود

رضا حاجی‌پور  نماینده آمل در مجلس با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات یک «نه» بزرگ به دشمان داخلی و خارجی بود، گفت: ۵۰۰ شبکه خارجی با فضاسازی علیه نظام و رهبری مردم را به عد م مشارکت در انتخابات تشویق می ‌کردند که البته موفق نشدند.

به گزارش «نماینده» رضا حاجی‌پور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت:‌مردم با حضور پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دیگر به استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکا و همچنین دشمنان یک نه بزرگ گفتند.

وی افزود: دشمنان داخلی ما هم کمتر از اروپایی‌ها و آمریکا عمل نکردند و تمام تلاش خود را برای عدم حضور مردم در انتخابات به کار گرفتند.

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: مردم در انتخابات ریاست جمهوری به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند. مردم همانند ابتدای انقلاب اتحاد خود را حفظ کردند و با حضور در این انتخابات نشان دادند که همیشه پای این انقلاب و نظام هستند.

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: مردم همچنان با اتحاد و همدلی و حمایت‌شان از نظام حرمت خون شهدا را حفظ کرده و می‌کنند و محکم ایستاده‌اند و گوش‌شان به زبان رهبر است.

وی افزود: دشمنان ما اعم از داخلی و خارجی باید بدانند که آنها نمی‌توانند بین صفوف به هم پیوسته مردم فاصله انداخته و انشقاق و افتراق ایجاد کنند.

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: مردم در طول ۴۲ سال پس از پیروزی انقلاب در همه صحنه‌ها حاضر بودند و در تمام ناهمواری‌ها اعم از جنگ تحمیلی، جنگ‌ها و درگیری‌ها در مناطق مختلف کشور که دشمنان داخلی و خارجی به راه انداخته بودند و ... مردم فعالانه حضور داشتند. مردم هم در زمان امام و هم در زمان حال در کنار ولایت بوده و هستند. 

حاجی‌پور خاطرنشان کرد: دشمنان ما حتی در بحث کرونا هم کشورهای مختلف را از فروش واکسن کرونا به ایران منع کردند؛ مردم ایستادگی کردند و دیدیم که پیروز این عرصه هم مردم بودند. 

وی افزود: حدود ۵۰۰ شبکه خارجی علیه نظام، مردم و رهبری تمام تلاش خود را به کار گرفته بودند و مردم را تشویق می‌کردند که پای صندوق‌های رأی حاضر نشوند اما مردم بدون توجه به این فضاسازی‌های این رسانه‌ها برخلاف خواسته دشمنان داخلی و خارجی در انتخابات شرکت کردند و پیروز میدان هم امروز مردم هستند.

نماینده مردم آمل در مجلس اظهار داشت: مردم ولی‌نعمتان این نظام هستند. مردم هستند که این انقلاب محکم سرجای خود ایستاده و ان‌شاءالله تا ظهور امام عصر (عج) در کنار ولایت و رهبری ایستاده‌اند و امیدواریم در چهار سال پیش‌رو اتفاقات خوبی را با ریاست آقای رئیسی بر قوه مجریه شاهد باشیم.

نظر شما