شناسهٔ خبر: 170958 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

بدری در نطق میان دستور؛

مردم از فرافکنی، بازی با کلمات و فساد به تنگ آمده‌اند

صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: جناب آقای رئیسی! جنابعالی منتخب مردمی هستید که تشنه عدالت، شفافیت، فسادستیزی و کارایی هستند. مردمی که از فرافکنی، بازی با کلمات، خویشاوندسالاری و فساد سیستماتیک به تنگ آمده‌اند.

به گزارش «نماینده» صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز( چهارشنبه دوم تیر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا ( ع) و عرض سلام و ادب و خدمت ملت بزرگ ایران اسلامی، مردم غیور و ولایتمدار استان اردبیل به ویژه شهرستان‌های اردبیل، نمین، نیر و سرعین گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی و همکاران عزیز کشور، در شرایطی به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رسید که فشار حداکثری خارجی از یک سو و سوءمدیریت‌های داخلی از سوی دیگر، عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه را آشفته کرده بود. همین امر به روزنه امیدی برای دشمنان خارجی و مزدوران داخلی تبدیل شده بود تا بلکه بتوانند پشتوانه مردمی نظام را هدف قرار دهند و با ایجاد جنگ روانی، شایعه‌سازی و سایر روش‌های غیراخلاقی و نخ‌نما شده، مردم را از حضور در صحنه دلسرد کنند. هر چه داشتند هم در این مدت گذاشتند اما مردم فهیم ما، در روز ۲۹ خرداد ماه، کاری کردند کارستان! ملت قهرمان ما، به تاسی از رهبر فرزانه انقلاب، با حضور سرنوشت‌ساز خود پای صندوق‌های رای، علی‌رغم تمامی مسائل، مشکلات و معضلات موجود، یک تنه در برابر این هجمه شیطانی ایستاد و نسخه شوم بدخواهان این مملکت را درهم پیچید. درود خداوند متعال بر همت و حَمیّت این ملت بزرگ!

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از جناب آقای دکتر قالیباف، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، که در سال‌های اخیر تحت هجمه‌هایی شدید و ناجوانمردانه قرار داشتند ولی بدون توجه به حواشی موجود، با آرامش و متانت، کل تمرکز خود را بر مدیریت عالمانه خانه ملت و خدمت بی‌منت به مردم، از این سنگر مقدس، قرار دادند و در موسم انتخابات ریاست جمهوری هم، همچون چهار سال قبل، با اقدامی شایسته، انقلابی و اخلاق‌مدارانه، زمینه خلق صحنه‌ای باشکوه از حضور ملت در را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم.

بدری تصریح کرد: همچنین از حضور دغدغه‌مند برادران و همکاران عزیزم، جناب آقای دکتر قاضی‌زاده هاشمی و دکتر زاکانی،که نشان دادند دغدغه‌ای جز اعتلای نظام اسلامی و تحقق دولتی پویا، کارآمد، مردمی و جهادی ندارند، تشکر می‌کنم و همچنین عرض تبریک ویژه دارم محضر حضرت آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور منتخب ملت.

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: جناب آقای رئیسی! جنابعالی منتخب مردمی هستید که تشنه عدالت، شفافیت، فسادستیزی و کارایی هستند. مردمی که از فرافکنی، بازی با کلمات، خویشاوندسالاری و فساد سیستماتیک به تنگ آمده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: چشم امید مردم به دولت مردمی است تا با سرلوحه قرار دادن شایسته‌سالاری در حکمرانی و تشکیل کابینه‌ای کارآمد، متخصص و جهادی، روند معیوب امور را به نفع مردم و منافع ملی تغییر دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: بنده به وکالت از مردم استانی سخن می‌گویم که زخم‌های زیادی از تبعیض و بی‌عدالتی بر تن دارد. «بازتوزیع عادلانه منابع و امکانات در کشور» و تحقق عدالت اجتماعی، مطالبه اصلی ماست تا با پرهیز از نگاه جزیره‌ای و تنگ‌نظرانه به مسائل، شاهد تحقق امنیت پایدار در اقصی نقاط کشور باشیم.

بدری تاکید کرد: استان اردبیل چشم به راه اجرایی شدن منطقه آزاد استان اردبیل است. این مهم در بعد منطقه‌ای، شتاب در توسعه اردبیل را به دنبال خواهد داشت و در بعد ملی می‌تواند نقش جمهوری اسلامی ایران را در معادلات منطقه قفقاز پررنگ‌تر کند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های ارتباطی استان مطالبه دیگر ماست. از بهره‌برداری راه‌آهن ۱۶ ساله‌مان بگیرید تا توسعه بزرگراهی جاده‌های تنگ و تاریکمان.امیدوارم، امید و خوش‌بینی ایجاد شده در سطح جامعه، با تشکیل دولت کارآمد و قوی، در اسرع وقت رنگ واقعیت به خود بگیرد و با تعامل مسئولانه دولت و مجلس، شاهد ایرانی آباد و آزاد باشیم. والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته.

نظر شما