شناسهٔ خبر: 170948 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

میرتاج الدینی در تذکر شفاهی:

خط ریلی میانه- تبریز تا آخر مردادماه افتتاح شود/کاهش ۴ ساعته فاصله تا تهران

میرتاج الدینی نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به کاهش ۴ ساعته فاصله تبریز تا تهران با احداث خط ریلی میانه- تبریز، گفت: همان طور که وزیر راه و شهرسازی قول داده اند این خط ریلی را تا ایستگاه خاوران تا مردادماه تکمیل کند.

به گزارش «نماینده» سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی، گفت: یک بار دیگر حضور حماسه آفرین ملت عزیزمان را در انتخابات ریاست جمهوری در شرایط ویژه کرونایی، اقتصادی و فضای سنگین سیاسی را تبریک می گویم و همچنین انتخاب عالم فرهیخته و انقلابی آیت الله رئیسی را به ملت ایران تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت و عینیت بخشی به وعده هایی که به مردم داده اند را دارم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر راه و شهرسازی، افزود: وعده داده اید که تا آخر مردادماه خط ریل میانه- تبریز تا ایستگاه خاوران به بهره برداری برسد. مردم تبریز و آذربایجان سال ها است که در انتظار تکمیل این خط و راه اندازی آن هستند، تکمیل این خط فاصله میان تبریز- تهران را حداقل ۴ ساعت کمتر می کند.

وی ادامه داد: امیدواریم این دولت در روزها و هفته های پایانی خودش این پروژه مهم را به پایان برساند تا هدیه ای از این دولت به مردم آذربایجان باشد. ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار امسال پروژه مذکور بوده که یک سوم آن تخصیص داده شده است امیدواریم سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور سریعا این مبلغ باقیمانده را در اختیار مدیران استانی قرار دهند تا این خط تکمیل شود.

نظر شما