شناسهٔ خبر: 170838 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حضور پرشور مردم در انتخابات امید دشمن را نا امید کرد

حسین رئیسی  نماینده مردم میناب در مجلس گفت: دشمن با تحریم‌هایش امید داشت تا مردم را از حضور در انتخابات باز دارد، اما حضور پرشور مردم در انتخابات امید دشمن را ناامید کرد.

به گزارش «نماینده» حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دشمن با تحریم‌های شدیدی که اعمال کرده بود امید داشت تا مردم ایران را از حضور در انتخابات مایوس کرده و از این کار بازدارد اما حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی امید دشمنان را ناامید کرده و به یاس مبدل ساخت.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به فشارهای اقتصادی و شیوع ویروس کرونا این پیش بینی‌هایی را بعضا شاهد بودیم که عنوان می‌شد حضور در انتخابات ریاست جمهوری کم رنگ خواهد بود، اما این مسائل هم نتوانست مانع حضور مردم در انتخابات شود.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز و پس از گذشت ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و انتخاب ۱۳ رئیس جمهور مردم ایران به آن سطح از تجربه و پختگی رسیده‌اند که فشارهای مختلف اعم از فضاسازی‌های رسانه‌ای و تحریم‌های اقتصادی دشمن و... نمی‌تواند مردم را از حضور در انتخابات باز دارد.

رئیسی خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم برای دشمنان قابل پیش بینی نبود، دشمنان نمی‌توانستند این مسأله را پیش بینی کنند اما دوستان ما با شناختی که از ملت ما داشتند می‌دانستند که مردم ما به دور از تأثیرپذیری از فشارها، تهدیدها و تحریم‌ها در پای صندوق رأی حاضر شده و سرنوشتشان را تعیین می‌کنند.

وی افزود: مردم با این حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی این را ثابت کردند که اگر از شرایط موجود هم رضایت ندارند، با حضور پرشور در انتخابات و یک انتخاب دقیق و درست نسبت به تغییر وضعیت اقدام می‌کنند.

نظر شما