شناسهٔ خبر: 170836 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

شاکری:

شاهد اتخاذ سیاست دوگانه انگلیس در مواجهه با اجرای دموکراسی در ایران هستیم

اقبال شاکری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: از اعضای پارلمان انگلیس تعجب می کنم که در برابر اقدامات ضد انسانی سکوت کرده و از دولت این کشور سوال نمی کنند.

به گزارش «نماینده» اقبال شاکری در واکنش به بروز مشکلاتی برای رای دهندگان ایرانی در انگلیس و احضار سفیر این کشور به وزارت امور خارجه، گفت: کشورهای اروپایی و آمریکایی نژادپرستی منسوخ قرون وسطایی دارند که باعث شده در هر موضوعی، سیاست دوگانه اتخاذ کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع هر چه را برای خود می پسندند برای دیگران نمی پسندند و آزادی در سایر کشورها را تحمل نمی کنند و این مهم در حوزه حقوق بشر، تجارت، آموزش، اقتصاد، امور دانشگاهی مشهود است؛ این کشورها عمدتا زمان هایی که با شکست مواجه می شوند به جای پذیرش آن، سعی می کنند مانع پیروزی سایر کشورها شوند.

وی ادامه داد: دولت انگلیس زمانی که با حضور یکپارچه مردم در مقاطع مختلف اعم از انتخابات، راهپیمایی ها و غیره که مظهر حضور سیاسی و اجتماعی است روبرو می شود، تلاش می کند جامعه را دلسرد کند و در این راستا دست به اقداماتی می زنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: از اعضای پارلمان انگلیس تعجب می کنم که در برابر اقدامات ضد انسانی سکوت کرده و از دولت این کشور سوال نمی کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس خاطرنشان کرد: آنها حتی تبدیل به مأمن برای تروریست ها شده اند؛ علیرغم ادعای حقوق بشر مانع اجرای دموکراتیک انتخابات آزاد یک کشور دیگر در کشور خود می شوند.

نظر شما