شناسهٔ خبر: 170741 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ

پیام قدردانی رئیس شورای ائتلاف از دفاتر ومسئولین استانها

حداد عادل

به گزارش «نماینده» غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف انقلاب اسلامی نامه ای خظاب به اعضای ائتلاف در استان ها و شهرستان های سراسر کشور نوشته اند که متن آن یه شرح ذیل است:

دوستان ارجمند، خواهران و برادران گرامی جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور

با سلام و احترام و تشکر از مجاهدت خالصانه‌ای که در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی داشته‌اید، متواضعانه توجه همگان را به چند نکته جلب می‌کنم:

بیش از دو سال است همۀ ما با عنوان «ائتلاف نیروهای انقلاب» قدم در راهی نهاده‌ایم که نخستین منزل و مرحلۀ آن در اسفندماه نودوهشت با پیروزی در انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی همراه بود و اکنون نیز در آستانۀ انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری در بیست‌وهشتم خردادماه هزار و چهارصد قرار داریم.

ملت ایران با نارضایتی از آنچه در مدیریت اجرایی کشور در هشت سال گذشته مشاهده کرده خواهان تغییر و تحول است و ارادۀ خود را برای اصلاح قوه مجریه و نوسازی بعضی از شوراهای شهر و روستا در این انتخابات به حول و قوه الهی محقق خواهد ساخت.

اکنون یک گام بیشتر به لحظۀ تاریخی و سرنوشت‌ساز انتخابات باقی نمانده و به فضل الهی و به برکت ایمان و هوشیاری ملت، امید پیروزی فزونی یافته است. لازم است در این فرصت کوتاه باقی‌مانده تلاش خود را مضاعف کنیم و از ترفند بدخواهان غافل نباشیم و با تأکید بر وحدت همۀ نیروهای انقلابی و پرهیز از ورود در حواشی زیان‌آور، روز و روزگار نویی را با رأی خود به نامزد شایسته ریاست‌جمهوری، یعنی آیت‌الله رئیسی رقم بزنیم و افراد لایق را برای شوراهای شهر و روستا برگزینیم و در شهرهایی که انتخابات مجلس خبرگان و میان‌دوره‌ای مجلس برگزار می‌شود برای پیروزی نامزدهای موردنظر شورای ائتلاف بکوشیم.

امید است سعی شما در پیشگاه حضرت حق، جل و علا، مقبول و مشکور افتد و انتخابات هزار و چهارصد گامی در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل(ره) و شهیدان و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) باشد. توفیق از خداست و توکل ما به اوست.

غلامعلی حدادعادل

رئیس جبهه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی

نظر شما