شناسهٔ خبر: 170721 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عضو هیات رئیسه مجلس:

آرمان‌های انقلاب با حضور جوانان در انتخابات محقق می‌شود

کریمی فیروزجایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم نقش آفرینی فعال جوانان در فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی تاکید کرد.

به گزارش «نماینده» علی کریمی فیروزجایی درباره اهمیت حضور جوانان در انتخابات، عنوان کرد: گشایش در امور اقتصادی و اجرایی کشور منوط به حضور بانشاط جوانان درعرصه های سیاسی است.

دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور جوانان را موتور محرکه کشور دانست و افزود: جوانان انگیزه قوی و امیدبخش برای تحول و شورآفرینی دارند.

دبیر هیات رئیسه مجلس یازدهم بااشاره به ثمرات حضور بانشاط جوانان در جامعه افزود: جوانان با اعتماد به نفس بالا و جانمایه ایثار و مقاومت بی نظیر می توانند افق های روشنی را فراروی مردم کشور بگشایند.

این نماینده مجلس از دفاع مقدس و هسته ای شدن کشور به همت جوانان ساعی و معتقد کشور بعنوان عرصه های تعالی بخش جوانان یاد کرد و افزود: سردار ملی ایران شهید سلیمانی نیز با الگو قرار دادن مدیریت جهادی و بکارگیری جوانان با اراده، افتخارات جاودانی را برای جهان اسلام و ایران عزیز آفرید.

کریمی فیروزجایی با اشاره به بیانیه راهبردی گام دوم انقلاب گفت: رهبر فرزانه انقلاب با اعتقاد عمیق قلبی به ظرفیت های بی پایان  جوانان آنان را برای نقش‌ آفرینی بیشتر دراداره کشور فراخواندند.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: جوانان فهیم و متعهد کشور با حضور گسترده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری افتخار جاودان خلق خواهند کرد.

نماینده مردم بابل خاطرنشان کرد: در دهه پنجم عمر با برکت انقلاب جوانان آرمان‌های ترسیمی امام و رهبری را با الگوهایی ایرانی اسلامی تحقق خواهند بخشید.

عضو مجمع نمایندگان مازندران  در مجلس یازدهم افزود: با حضور جوانان پیشرانهای اقتصادی کشور فعال خواهد شد

نظر شما