شناسهٔ خبر: 170654 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

انتقاد نوش آبادی از پررنگ شدن تخریب در فضای انتخاباتی:

طرح مسائل حاشیه‌ای و غیرکارشناسی برخی افراد به همگرایی و وحدت جامعه آسیب می‌زند

نوش آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پررنگ شدن مسئله تخریب در تبلیغات ریاست جمهوری سبب آسیب دیدن همگرایی و وحدت می شود و این مهم دقیقا همان موضوعی است که دشمنان می خواهند.

به گزارش «نماینده» حسین نوش آبادی در خصوص اهمیت طرح برنامه های کاربردی از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری و تاکید رهبر انقلاب نسبت به این امر، گفت: در واقع افراد باید مسائلی را مطرح کنند که مطابق قانون اساسی در زمره وظایف قوه مجریه است.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: به عبارتی افراد نباید شعارهای صرف تبلیغاتی بیان کنند، بلکه باید به موضوعاتی بپردازند که دغدغه کنونی جامعه بشمار می رود و سبب بروز مشکلات جدی برای اقشار مختلف شده است.

وی با اشاره به اینکه ورود به عرصه تخریب در فضای مجازی اشتباهی بزرگ است که نباید از سوی افراد تکرار شود، ادامه داد: رهبر انقلاب نیز نسبت به عدم ورود کاندیداها به این عرصه تاکید جدی داشته اند زیرا طرح چنین مسائلی، اصل انتخابات را به حاشیه می کشاند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع پررنگ شدن مسئله تخریب سبب آسیب دیدن همگرایی و وحدت می شود و این مهم دقیقا همان موضوعی است که دشمنان می خواهند لذا افراد باید از بیان اظهارات غیرکارشناسی خودداری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات و حضور پررنگ مردم در این عرصه یک ضرورت است و سبب تضمین آینده کشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: در واقع بازتاب حضور مردم در دنیا نشان می دهد، انقلاب اسلامی دارای پشتوانه مردمی است و این مهم موجب خنثی شدن دسیسه های دشمنان می شود.

نظر شما