شناسهٔ خبر: 170607 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

فرماندار تهران مطرح کرد:

رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تخلف انتخاباتی است

عیسی فرهادی فرهادی گفت: هرگونه اقدام در زمینه عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به منزله تخلف انتخاباتی است و برخوردهای لازم انجام می‌شود.

به گزارش «نماینده» عیسی فرهادی فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران، خطاب به داوطلبین انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: به نامزدهای انتخابات شوراها توصیه می‌کنم در تبلیغات انتخابات خویش سلامت مردم را در اولویت برنامه خود قرار دهند.

وی رعایت دستورالعمل های بهداشتی را وظیفه آحاد جامعه دانست و افزود: نامزدهای انتخابات باید از هر گونه تجمعی که موجب آسیب رساندن به سلامت شهروندان می‌شود، پرهیز نمایند.

 فرهادی با اشاره به لزوم توجه به شیوه‌های جدید تبلیغات، بیان کرد: نامزدهای انتخابات با شیوه‌های جدیدتر و همچنین با استفاده از فضای مجازی، تبلیغات خود را انجام دهند و مردم هم قطعا با شناخت کافی می‌توانند گزینه‌های مورد نظرشان را انتخاب کنند.

وی افزود: هرگونه اقدام در زمینه عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی به منزله تخلف انتخاباتی است و حتما برخوردهای لازم با کسانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند، انجام می‌شود.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه تهران همچنین بر امر آموزش برای مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: آموزش یکی از مراحل مهم در برگزاری انتخابات است.

وی در پایان خاطرنشان کرد:کمیته حقوقی ستاد انتخابات و بازرسی به منظور بررسی تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است و اگر گزارشی در این زمینه ارائه شود، حتما رسیدگی و برخوردهای لازم با تخلفات صورت می‌گیرد.

نظر شما