شناسهٔ خبر: 170471 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

عسگری:

کاندیداهای بی برنامه در مناظره ها به حاشیه پردازی و فرار از پاسخگویی می پردازند

مهدی عسگری نماینده مردم کرج،اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کاندیداهایی که برای برون رفت از وضع موجود برنامه ای ندارند در مناظره ها به حاشیه پردازی و فرار از پاسخگویی می پردازند.

به گزارش «نماینده» مهدی عسگری نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی بیان کرد: آنچه که در مناظره اول مشخص بود این است که کاندیداهای دارای برنامه عملیاتی مشخص در پاسخگویی بهتر عمل کرده و از حاشیه پردازی و تخریب پرهیز کردند.

وی افزود:نداشتن برنامه و مطالعه کاربردی باعث شده بود برخی کاندیداها حاشیه پردازی کنند و دائم به دیگران بپردازند و اگر افراد بخواهند به این مسیر ادامه دهند، وضع موجود تغییر نخواهد کرد و انتخاب برای مردم سخت خواهد شد.

رئیس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی مجلس ادامه داد: در گذشته برخی با دوقطبی سازی و هیجانی کردن مناظره ها، فضای کشور را به نفع خود تغییر داده بودند اما امروز شرایط کشور با گذشته متفاوت است و مشکلات مردم و انبوه مسائل معیشتی اجازه نمی دهد اینگونه رفتار ها نتیجه  انتخابات را مشخص کند.

عسگری تاکید کرد: افکار عمومی رشد پیداکرده و کاندیدا ها به جای پرداختن به حواشی راه حل ارائه دهند چرا که امروز در بسیاری از مسائل عقب گرد کرده ایم و از جایگاه واقعی ای خود و جایی که در شأن مردم است دور هستیم و ادامه مسیر سالهای اخیر پذیرفتنی نیست.

پایان پیام/

نظر شما