شناسهٔ خبر: 170393 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

رئیس جمهور مردم را به عدم شرکت در انتخابات ترغیب می کند

اکبری12 رئیس کمیسیون صنایع گفت: کسانی که 8 سال رئیس جمهور بودند، با ادبیاتی پشت تریبون طوری می‌خواهند بگویند که مردم در انتخابات شرکت نکنند. ما در هیچ جای دنیا چنین چیزی نداریم

به گزارش«نماینده» عزت‌الله اکبری در مراسم افتتاح ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در شهرستان سوادکوه شهر زیراب با بیان اینکه امتحان بزرگی در کشور داریم، اظهار داشت: وظیفه رئیس جمهور اداره امور کشور به بهترین شکل است. ما در بسیاری از علوم در سطح دنیا اول هستیم و باید برنامه‌محور و تیم‌محور بود.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر برنامه باشد ولی تیم اجرایی قوی و آماده به کار نباشد، برنامه بر زمین می‌ماند، گفت: آقای رئیسی در همین مسیر برنامه‌محور و تیم‌محور هستند.

وی افزود: اگر برنامه باشد ولی تیم اجرایی قوی و آماده به کار نباشد، برنامه بر زمین می‌ماند. آقای رئیسی در همین مسیر برنامه‌محور و تیم‌محور هستند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد نسبت به کسانی که باوجود داشتن مسئولیت در کشور، مردم را تشویق به شرکت نکردن در انتخابات می‌کنند، تصریح کرد: کسانی که 8 سال رئیس جمهور بودند، با ادبیاتی پشت تریبون طوری می‌خواهند بگویند که مردم در انتخابات شرکت نکنند. ما در هیچ جای دنیا چنین چیزی نداریم

نظر شما