شناسهٔ خبر: 170383 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

توضیحات عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری درباره تغییرات زمان مناظره‌ها

سید احسان قاضی زاده هاشمی سیداحسان قاضی زاده هاشمی توضیحاتی درباره تغییرات زمان مناظره‌ها به دلیل همزمانی با برگزاری مسابقات مقدماتی جام جهانی فوتبال ارائه کرد.

به گزارش «نماینده» سید احسان قاضی‌زاده هاشمی، عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، با اشاره به تغییر زمان مناظره‌های انتخاباتی، اظهار داشت: با این جابه جایی در زمان پخش مناظره ها، جدولی که از پیش به نامزدهای ریاست جمهوری اعلام کرده بودیم و براساس آن برنامه‌های دیگری پیش بینی شده بود طبعاً در جدول و زمان ضبط و پخش برنامه‌های تبلیغات تلویزیونی نامزدها نیز جابه جایی ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: استدلال ما برای برگزاری مناظره‌ها در زمان پیشین یعنی روزهای ۱۷، ۲۱ و ۲۵ خرداد یعنی روزهای برگزاری مسابقات مقدماتی فوتبال جام جهانی این بود که با توجه به شب‌هایی که مسابقات فوتبال پخش زنده می‌شد شور و نشاط عمومی میان جوانان و قشرهای مختلف مردم ایجاد می‌شد و آن شور ورزشی با شور سیاسی گره می‌خورد و به افزایش مشارکت در انتخابات کمک می‌کرد.

قاضی زاده هاشمی همچنین تصریح کرد: اما استدلال از دیگر اعضای کمیسیون برای تغییر زمان برگزاری مناظره‌های تلویزیونی نامزدها این بود که این شور باید تفکیک شود و در روز دیگری صرفا تمرکز همه مخاطبان روی مناظره نامزدهای ریاست جمهوری باشد.

وی افزود: در نهایت این پیشنهاد وزیر کشور با موافقت اعضای کمیسیون مواجه شد و اکثریت آرا را کسب کرد و این تغییر زمان پخش مناظره‌ها نیز به صدا و سیما ابلاغ شد.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری در پایان خاطرنشان کرد: درباره دیگر اجزای مربوط به مناظره‌های تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری اعم از ساعات پخش آن، ساختار مناظره‌ها و مجری این برنامه‌ها تغییری ایجاد نخواهد شد.

پایان پیام/

نظر شما