شناسهٔ خبر: 170332 - سرویس پارلمان شهری
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

مصوبات اخیر شورای شهر تهران تلاشی برای پُر کردن کارنامه خالی مدیران شهری است

ابوترابی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، ضمن انتقاد از عملکرد شورای شهر تهران و شهرداری در چهار سال گذشته از مصوبات اخیر این شورا به عنوان تلاش برای پُر کردن کارنامه خالی مدیران شهری یاد کرد.

به گزارش «نماینده» ابوالفضل ابوترابی در مورد دلیل مصوبات پی در پی شورای شهر پنجم تهران در پایان دوره فعالیت خود، گفت: شورای شهر تهران در این دوره دارای عملکرد پر تنشی بود، کما اینکه در طور مدت چهار سال فقط ۳ شهردار عوض کرد و همین تغییر پی در پی شهردار به معنای بی‌ثباتی در مدیریت شهری است.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: شورای شهر تهران در این دوره به شدت وارد بحث‌های حاشیه‌ای شد که هیچ تاثیری در زندگی و تامین رفاه مردم نداشت که یکی از آنها تغییر نام خیابان‌ها بود.  

وی ادامه داد: آیا تغییر نام خیابان‌ها مشکلی از مردم شهر تهران حل کرد؟ آیا این اقدام را می‌توان گامی اساسی در جهت تحقق مطالبات شهروندان تهرانی دانست؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: شهرداری و شورای شهر تهران در طول چهار سال گذشته هیچ اقدام اثرگذاری که بتوان از آن به عنوان گامی در جهت رفع مشکلات شهروندان تهرانی یاد کرد، انجام نداده‌اند و در کارنامه خود اقدام مهمی جهت ارائه چه در حوزه عمرانی، چه اقتصادی و چه اجتماعی و فرهنگی ندارند.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مصوبات اخیر شورای شهر تهران هیچ مشکلی از شهروندان حل نکرده و تنها تلاش این شورا برای پر کردن کارنامه خالی از عملکرد خود در چهار سال گذشته را نشان می‌دهد. /

نظر شما