شناسهٔ خبر: 170319 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

دو قطبی کردن فضای انتخابات برای افزایش مشارکت مردم راهکار صحیحی نیست

محمدرضا دشتی اردکانی عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید دارد برای افزایش مشارکت مردم باید برنامه های مناسبی از سوی کاندیداها ارائه شود، چرا که دیگر مردم تحت تاثیر فضای دو قطبی پای صندوق های رای حاضر نمی شوند.

به گزارش «نماینده» محمدرضا دشتی اردکانی در خصوص لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مقام معظم رهبری در دیدار تصویری با نمایندگان مجلس فرمودند مردم باید در سرنوشت خود نقش آفرینی کنند و حق آنها است که در انتخابات شرکت کنند و امیدواریم با انتخابشان نتیجه خوبی را رقم بزنند تا بتوانند مشکلات کشور را برطرف کنند.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: در حال حاضر کاندیداهای مختلفی در عرصه انتخابات به رقابت می پردازند، مردم با مطالعه برنامه های کاندیداها می توانند فرد اصلح را برای اداره کشور انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: دو قطبی کردن فضای انتخابات برای افزایش مشارکت مردم راهکار درستی نیست، مردم ایران دیگر با این روش ها پای صندوق های رای حاضر نمی شوند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: مردم با رای خود سرنوشت کشور را تعیین می کنند، همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، رای دادن یک روز است اما برای ۴ سال سکاندار کشور تعیین می شود بنابراین رای دادن یا ندادن بسیار اثرگذار است و مردم باید در سرنوشت کشور دخالت کنند.

نظر شما