شناسهٔ خبر: 170303 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

رئیسی:

رئیس جمهور آینده باید جهادی و فسادستیز باشد

حسین رئیسی  نماینده مردم میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس گفت: رئیس جمهور آینده باید جهادی و فسادستیز باشد تا ریشه مشکلات کشور خشکیده شود.

به گزارش «نماینده» حسین رئیسی به معیارهای رهبری انقلاب در خصوص انتخاب رئیس جمهوری اشاره کرد و گفت: اگر قرار بر این است که انتخاب ما مبتنی بر شناخت باشد باید ملاک و معیارهایی برای داشته باشیم که براساس آنها با مصادیق تطبیق دهیم و انتخابمان را انجام دهیم. شرایط و اقتضائات کشور ما به گونه ای است که چند معیار برجسته تر از بقیه است که مقام معظم رهبری روی آنها تاکید ویژه ای داشتند.

نماینده مردم میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس افزود: رئیس جمهوری آینده باید با مدیریتی جهادی و کار شبانه روزی مشکلات کشور راحل کند و در حقیقت باید کارآمدی خود را نشان بدهد؛ ضمن اینکه فساد ستیزی را می بایست در اولویت کارهای خود قرار دهد.

وی تصریح کرد: مردم نگران فسادهایی هستند که در برخی از دستگاهها وجود دارد و بنابراین نباید شاهد چنین پدیده شومی باشیم؛ لذا رئیس جمهوری که مسند را بر عهده می گیرد باید با تمام توان خود ریشه فساد را بخشکاند.

میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد در مجلس گفت: شرایط فعلی اقتصاد زندگی بخش عمده ای از جامعه را فرا گرفته است که چنین موضوعی زیبنده نیست و باید مسئولان حل مشکلات مردم را سرلوحه اقدامات خود بدانند تا ملت احساس دلگرمی کنند.

رئیسی تصریح کرد: معیارهایی را مقام معظم رهبری برای کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری مطرح کردند که از اهمیت خاصی برخوردار است؛ لذا رئیس جمهوری که می خواهد کشور را اداره کند می بایست چهره ای مردمی و متعلق به مردم باشد.

پایان پیام/

نظر شما