شناسهٔ خبر: 170278 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: مهر

فلاحی خبر داد:

موافقت کمیسیون آموزش با ارجاع تخلفات «سازمان سمت» به قوه قضائیه

کمیسیون آموزش سخنگوی کمیسیون آموزش ازموافقت اعضای کمیسیون با بررسی گزارش تخلفات «سازمان سمت» طبق ماده ۲۳۴ آیین نامه خبر داد وگفت: در صورت موافقت نمایندگان در صحن مجلس این گزارش به قوه قضائیه ارسال می شود.

به گزارش «نماینده» حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در خصوص جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: رسیدگی به تقاضای اعمال ماده (۲۳۴) آیین‌نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها (سازمان سمت) با حضور مسئولان این سازمان در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، اعضای کمیسیون در ۳ جلسه این موضوع را مورد بررسی قرار دادند و نهایتا امروز در خصوص اعمال تقاضای ماده (۲۳۴) رأی‌گیری شد.

وی ادامه داد: اکثریت اعضای کمیسیون پس از استماع گزارش تخلفات در حوزه‌ نشر، پژوهش، اداری و استخدامی و عمرانی و دفاعیات رئیس سازمان سمت رأی مثبت به اعمال ماده (۲۳۴) آیین‌نامه داخلی در خصوص این موضوع دادند.

نماینده مردم همدان گفت: این گزارش در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت و در صورت رأی مثبت نمایندگان مجلس در صحن به قوه قضائیه ارجاع خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما