شناسهٔ خبر: 170266 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

در تذکری مطرح شد؛

انتقاد نقدعلی از عملکرد وزارت آموزش و پرورش در استخدام خدمتگذاران مدارس

محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس از عملکرد وزارت آموزش و پرورش در تعیین تکلیف کارنامه سبزان، معلمان غیرانتفاعی و خدمتگذاران مدارس انتقاد کرد.

به گزارش «نماینده» محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۹ خرداد) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: آقای حاجی میرزایی؛ تا کِی باید کارنامه سبزان، معلمان نهضتی، غیرانتفاعی و خدمتگذاران مدارس در مقابل مجلس تجمع کنند و شما توپ را در زمین مجلس بیندازید و حقوق آنها را تضییع کنید. آیا وقت آن نرسیده که برای حل مشکل آنها برنامه ریزی کنید؟

وی در تذکر دیگری با انتقاد از عملکرد ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان گفت: امیدوارم ستاد اجرایی که عنوان معظمی را دنبال می کند، به سرنوشت نهادهای دولتی گرفتار نشود و فقط وعده های بدون عمل ندهد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آقای فتاح؛ ساختمانی که شما در آن کار می کنید بیشتر به ساختمان بنیاد مستکبران می ماند تا بنیاد مستضعفان. نکند در عمل هم به وعده هایی که می دهید، دچار مشکل باشید.

نقدعلی در تذکر دیگری خطاب به وزیر بهداشت و درمان، خواستار حل مشکلات بهداشتی حوزه انتخابیه شد و گفت: اورژانس شماره ۲ درچه و همچنین مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی این منطقه علی رغم وعده های داده شده همچنان پابرجاست، چرا برای دلخوشی دائم وعده می دهید ولی عمل نمی کنید؟

وی با انتقاد از قطعی برق کشاورزی در منطقه اصفهان و خمینی شهر و خطاب به وزیر نیرو گفت: هر بار قطعی برق و هزینه ۱۰۰ میلیونی ناشی از سوختن الکتروموتورها به کشاورزان تحمیل می شود و چه کسی پاسخگوی این موضوع خواهد بود. همچنین قرار بود در ایام خشکسالی چه در بالادست و چه پایین دست، برداشتی از زاینده رود نشود، ولی به این مصوبه بی توجهی شده است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم در تذکر پایانی خود خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه بیان کرد: آقای نوبخت؛ وعده های شما در راهروهای سازمان باقی مانده است، چرا که شما برای حل معضلات جاده ای خمینی شهر قول اختصاص بودجه داده بودید، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و امیدوارم در ایام باقیمانده دولت ، این وعده ها عملی شود.

پایان پیام/

نظر شما