شناسهٔ خبر: 170256 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

تامین اجتماعی حقوق معوق کارگران هپکو را پرداخت کند/اظهارات رئیس جمهور مصداق دخالت جانبدارانه در انتخابات است

کریمی نماینده مردم اراک در مجلس گفت: انتظار داریم سازمان تامین اجتماعی اقدامات تکمیلی خود را برای افزایش سرمایه، تامین مالی و حل مشکل حقوق معوق کارگران این شرکت انجام دهد.

به گزارش «نماینده» علی اکبر کریمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی، گفت: خواستار تسریع در رفع کمبود مرغ در استان مرکزی خصوصا شهر اراک هستیم. متاسفانه مردم چند ساعت در صف مرغ می ایستند در حالی که استان مرکزی با تولید ۷۰ هزار مرغ ۲ برابر نیاز خود تولید می کند، سیاست های غلط و بی تدبیری ها باعث شده تا شاهد مشکلاتی در زمینه تولید و توزیع مرغ در سطح کشور و استان مرکزی باشیم.

وی همچنین در تذکری به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: با عنایت به اینکه سهام شرکت هپکو به سازمان تامین اجتماعی منتقل شد و تشکر از تلاش های وزرای اقتصاد، تعاون و صمت برای حل مشکل این شرکت انتظار داریم سازمان تامین اجتماعی اقدامات تکمیلی خود را برای افزایش سرمایه، تامین مالی و حل مشکل حقوق معوق کارگران این شرکت انجام دهد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور، گفت: شما هر هنری داشتید در این ۸ سال نشان دادید، اظهارات شما در ماه های پایانی مسئولیت مایوس کننده و جانب دارانه است و می تواند مصداق برخی تخلفات و دخالت بیجا در انتخابات باشد.

وی ادامه داد: در استان مرکزی متاسفانه در دوره قبل شاهد بودیم استاندار و تعدادی از فرمانداران و مدیران دولتی در انتخابات دخالت های غیرقانونی داشته اند انتظار داریم وزیر کشور تذکرات لازم را به مسئولین استانی بدهد تا شاهد تکرار آن ها نباشیم

نظر شما