شناسهٔ خبر: 170167 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

صفایی: کسانی که ناکارآمدی‌شان در هشت سال گذشته مشهود بوده نمی‌توان مجدد به آنها میدان داد

صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس گفت:‌ کسانی که در طول هشت سال گذشه ناکارآمدی‌شان مشهود بوده نمی‌توان مجدد به آنها میدان داد و دولت بعد باید دولتی باشد که ناکارآمدی و مفاسد هشت سال قبل را جبران کند.

به گزارش «نماینده» محمد صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انقلاب اسلامی که به دست همین مردم به پیروزی رسیده و حق رأی را برای همه ما در نظر گرفته و قائل شده و ضروری است همه ما از این حق خود به خوبی بهره‌مند و برخوردار باشیم  و از آن چشم‌پوشی نکنیم.

وی افزود: هر نظام سیاسی معارضینی دارد و طبیعی است که نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران که به دنبال استقلال است دشمنان زیادی داشته باشد و حضور پرشور مردم در انتخابات تثبیت‌کننده امنیت و اقتدار کشور در برابر دشمنان است.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌ ما در هشت سال گذشته شاهد ناکارآمدی‌های زیادی از سوی دولت بودیم و علاوه بر این ناکارآمدی‌ها، گسیختگی‌هایی در کشور نیز وجود داشت و فسادی که مشهود بود و مجموعه این ناکارآمدی‌ها، گسیختگی‌ها و فسادها ما را در شرایطی قرار داده که باید دولت سیزدهم دولتی کارآمد باشد تا بتواند این وضعیت را بهبود بخشد.

صفایی خاطرنشان کرد: طبیعی است کسانی که کارنامه خوبی در این هشت سال نداشته‌اند نمی‌توان مجدد عرصه را به آنها واگذار کرد تا به کار خود ادامه دهند.

وی افزود: کسانی که در سال‌های قبل ناکارآمدی‌هایشان مشهود بوده است و در آزمون نمره قبولی نداشته‌اند طبیعی است که نباید دوباره آنها را آزمود و مردم ما به خوبی این نکته را مدنظر دارند.

نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: همانطور که گفتم حضور پرشور ما در انتخابات تثبت‌کننده امنیت کشور ما است و همه ما باید از این حق خود به خوبی استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما